עברית

לא מצאנו תוצאות

יצירת בלוק טופס

דף נחיתה מוצלח הוא יותר מסתם עיצוב יפה וכותרת קליטה. הוא בנוי כדי להשיג מטרה אחת ברורה: לגרום למבקרים להשאיר פרטים ולהפוך ללידים. הלב הפועם של התהליך הזה הוא טופס ההרשמה שלכם.
טופס שנבנה נכון יכול להיות ההבדל בין דף נחיתה שמייצר לקוחות פוטנציאליים על בסיס קבוע, לבין דף שהמבקרים נוטשים אחרי כמה שניות. במדריך הזה, לא רק נראה לכם איך להוסיף טופס לדף הנחיתה שלכם במערכת Pulseem, אלא גם נגלה את הסודות לעיצוב טופס שממש מזמין את הגולשים להשאיר פרטים.

 

שלב 1: הוספת טופס ההרשמה לדף
על מנת ליצור בלוק טופס בתוך דף נחיתה, ניכנס לעורך התוכן ונגרור את בלוק "טופס" אל העורך.

 

 

שלב 2: חיבור הטופס לרשימת התפוצה

 

ברגע שתגררו את הטופס, המערכת תבקש מכם להגדיר לאיזה קבוצה בפולסים יכנסו ההרשמות
אתם יכולים לבחור קבוצה קיימת או ליצור קבוצה חדשה

 

 

בתפריט ההגדרות ניתן לשלוט ברוחב הטופס, יישור ובגופן (סוג, הדגשה, גודל)

 

 

תחת -Layout ניתן להגדיר את תצורת השדות:

 

אנכי:

 

 

אופקי:

 

 

או גריד:

 

 

שלב 3: התאמה אישית של שדות הטופס

כאן אתם קובעים איזה מידע תבקשו מהגולשים. תחת ניהול שדות ניתן להגדיר את שדות הטופס.
באפשרותכם להוסיף, לערוך ולמחוק שדות, כמו גם לשנות את סדר השדות ע"י גרירה

 

 

הוספת שדות

תוכלו להוסיף שדות קיימים מהמערכת (שם, טלפון, עיר וכו') או ליצור שדות מותאמים אישית (למשל, "תחום עניין", "גודל חברה").
כדי להוסיף שדה נלחץ על הוסף שדה

 

 

ונבחר את השדה הרצוי
הפרטים אותם ימלאו הלקוחות בטופס שהכנתם יכנסו בהתאם לשדה המקביל ב-"פרטי הנמען" של הלקוח בפולסים.
ניתן להוסיף שדות בסיסיים, כמו גם שדות נוספים ותאריכים נוספים.
בנוסף לשדות במערכת ניתן להוסיף גם עד כ-10 שאלות סקר.
כדי לערוך את השדה נלחץ על "עריכה":

 

הגדרות שדה – לכל שדה תוכלו לקבוע:

  • שם השדה: מה שיופיע בתוך תיבת הטקסט (למשל, "השם המלא שלך").
  • שדה חובה: האם הגולש חייב למלא את השדה כדי להירשם?
 

 

ניתן לערוך את התווית ואת מציין המקום של השדה
תחת "סוג השדה" נבחר באיזה שדה מדובר (אימייל, טלפון וכו')
במידה זאת שאלת סקר ניתן להגדיר את סוג השאלה: בחירה מרובה, בחירה בודדת, תפריט בחירה, תפריט וכו'.

 

 

בנוסף ניתן להגדיר האם השדה הוא רשות או חובה, והאם השדה עצמו יוצג בתצורה אופקית או אנכית:

 

 

טיפ למקצוענים: כמה שפחות, יותר טוב! כל שדה נוסף שאתם מבקשים מקטין את הסיכוי שהגולש ישלים את ההרשמה. התחילו עם המינימום ההכרחי (לרוב, שם ואימייל/טלפון). תמיד תוכלו לבקש פרטים נוספים בהמשך הקשר עם הלקוח.

 

שלב 4: עיצוב הטופס למקסימום המרות
טופס אסתטי וברור משדר אמינות ומעלה את אחוזי ההמרה. בלשונית עיצוב, תוכלו לשלוט בכל פרט:

  • תצורת השדות: בחרו אם השדות יופיעו אחד מתחת לשני (אנכי), אחד ליד השני (אופקי) או בפריסת גריד מתקדמת.
  • עיצוב כללי: שלטו ברוחב הטופס, היישור שלו בעמוד, צבע הרקע והגדרות הגופן.

 

 

לאחר מכן נגדיר את השדה עצמו
נגדיר את צבע הטקסט, צבע הרקע של השדה, הגבולות וקווי המתאר

 

 

לאחר מכן נקבע הגדרות כלליות לבלוק: ריווח, הסתרה במובייל\דסקטופ או נשתמש במזהה הבלוק לצורך הפניה מהירה לטופס בתוך דף הנחיתה (לדוגמא – מכפתור):

 

נראות כפתור ההרשמה: זהו החלק החשוב ביותר!

  • טקסט הכפתור: במקום "שלח" הגנרי, כתבו טקסט שמדגיש את התועלת שהגולש יקבל, למשל: "אני רוצה את המדריך!", "עדכנו אותי במבצע", "הרשמה לוובינר".
  • עיצוב הכפתור: בחרו צבע בולט שמושך את העין ויוצר קונטרסט עם רקע הדף.

טיפ של אלופים: נסו למקם את הטופס בחלקו העליון של הדף (Above the Fold), כך שהגולשים לא יצטרכו לגלול מטה כדי לראות אותו. זה מגדיל משמעותית את הסיכוי להרשמה.