עברית

לא מצאנו תוצאות

מדריך ניהול משתמשים והרשאות

אמ:לק – מהיום אפשר להתחבר לאותו החשבון עם יותר משם משתמש אחד וסיסמא אחת.

 

 

 

לכל משתמש אפשר לתת הרשאות שונות: אדמין, קריאה בלבד או הגבלות מסוימות (למשל- רק ייצוא)

 

 

לאיזה לקוחות זה עוזר?

דוגמא 1: לקוח שרוצה לתת גישה לחשבון למעצב מיילים, אבל רוצה לוודא שהוא לא יוכל לבצע שליחות, לייצא או למחוק נתונים

דוגמא 2: חברה בה המנהל רוצה לוודא שהעובדים לא מסוגלים להוציא נתונים מהחשבון

לא פחות חשוב – מביא אותנו צעד אחד קרוב יותר לעמידה בתקן GDPR העולמי ????

 

 

במה זה שונה מחשבון משנה? (תת-חשבון)

למרות שגם לו יש שם משתמש וסיסמא יחודיים, חשבון משנה הוא יחידה עצמאית מבחינת קרדיטים

משתמש" מאפשר לי להגדיר שם משתמש וסיסמא נוספים לכניסה לאותו החשבון"

לצורך העניין, גם לחשבון-משנה יכולים להיות מספר משתמשים בתוכו עם הרשאות שונות

למשל משתמש אדמין ומשתמש קריאה בלבד

 

 

איך יוצרים משתמש?

כדי ליצור משתמש חדש נלחץ על "הוסף משתמש":

 

 

 

 

נזין אימייל ומספר טלפון סלולרי של המשתמש\ת החדש\ה – חשוב שתהיה גישה אליהם כי בהמשך הם ישמשו כדי להגדיר סיסמא חדשה וכדי להיכנס למערכת באמצעות אימות דו-שלבי!

נחליט איזה הרשאות אנחנו רוצים לתת למשתמש\ת:

 

 

מנהל – יכול לבצע את כל הפעולות בחשבון

גישה מוגבלת – ניתן לבחור שליחה, יצוא, מחיקה או שילוב בין ההגדרות

קריאה בלבד – יוכל לערוך קמפיינים ולראות את הנתונים בתוך החשבון בצורה חלקית

נקבע את שם המשתמש וסיסמא זמנית
לאחר מכן המשתמש שהגדרתם יקבל מייל אימות בו המשתמש יקבע לעצמו את הסיסמא
לאחר קביעת הסיסמא הקבועה המשתמש יוכל להיכנס לחשבון

 

 

החשבון הראשי ומשתמשים עם הרשאת אדמין יכולים:

  • לערוך את פרטי המשתמשים האחרים
  • לשנות סיסמא מתוך המערכת
  • להציג את היסטוריית מתן ההרשאות של כל משתמש
  • למחוק משתמשים