הזניקו את המכירות שלכם והתחילו לקדם מוצרים ושירותים ישירות ללקוחות באמצעות אפליקציית ההודעות הפופולרית
סדר הפעולות:
1. היכנסו לחנות שלכם ב- Istores והיכנסו לטאב "אוטומציה" בתפריט
2. לחצו על "וובהוק" על מנת ליצור אוטומציה לאיוונטים של רכישה ונטישת עגלה
3. על מנת להגדיר איוונט רכישה, תנו לאוטומציה שלכם שם ותיאור (לדוגמא: רכישה).
לאחר מכן, בחרו בשדה "קבוצת אירועים" את האפשרות "הזמנות חדשות" וסמנו את אירוע "הזמנות חדשות"
תחת "פעולות", הכניסו כ-POST את ה-URL הבא:
וב-"הדרים" הקלידו בשם הפרמטר APIKEY והכניסו את ה-API KEY של חשבונכם בפולסים
את מפתח ה-API שלכם בפולסים ניתן למצוא בעמוד "הגדרות API" במערכת פולסים
בסוף ההגדרה לחצו שמור
4. על מנת להגדיר את איוונט נטישת עגלה, תנו לאוטומציה שלכם שם ותיאור (לדוגמא: נטישת עגלה).
לאחר מכן, בחרו ב-"קבוצת אירועים" את האפשרות "עגלות" וסמנו את אירוע "עגלות נטושות"
תחת "פעולות" הכניסו כ-POST את ה-URL הבא:
https://www.pulseem.co.il/Pulseem/PluginHandlers/IStoresIsracardHandler.ashx?action=3
וב-"הדרים" הקלידו בשם הפרמטר APIKEY והכניסו את ה-API KEY של חשבונכם בפולסים
את מפתח ה-API שלכם בפולסים ניתן למצוא בעמוד "הגדרות API" במערכת פולסים
בסוף ההגדרה לחצו שמור
5. לאחר שהגדרנו את הוובהוקים בעמוד האוטומציות בחנות, ניכנס למערכת של פולסים לעמוד "אינטגרציות" ונבחר בטאב של Istores
תחת מפתח API, הכניסו את המפתח מחנות ה-Isotres שלכם.
כדי ליצור את המפתח היכנסו לתפריט "הגדרות מערכת"
לאחר מכן לחצו על "חבר חנות".
6. לאחר שהזנתם את מפתח ה-API, הגדירו את הקבוצות במערכת פולסים אליהן יכנסו הלקוחות שלכם באירועים הבאים:
רכישה ונטישת עגלה ולאחר מכן לחצו על שמור
מעתה, לקוחות אשר יבצעו רכישה או נטישת עגלה, ייכנסו לקבוצות שבחרתם באופן אוטומטי.
בנוסף להוספה האוטומטית לקבוצות, תחת עמוד "דו"ח מוצרים", תוכלו לראות את כל המוצרים שהלקוחות שלכם רכשו או נטשו ומהן ההכנסות מכל מוצר
בלחיצה על מספר הנמענים שרכשו או נטשו את המוצר, תוכלו להיכנס לרשימה מפורטת של הנמענים עצמם וליצור מהם קבוצה או לייצא אותם כקובץ אקסל (לדוגמא קבוצת "רוכשי נייק", "נוטשי אדידס").
בהצלחה.