דפי נחיתה לעסקים – הדרך הבטוחה להניע לפעולה

מה זה בעצם דף נחיתה?

דפי נחיתה לעסקים, אלו עמודי אינטרנט בודדים, המכילים תוכן ממוקד ומטרתם לקדם שירות, מוצר, פעילות או אירוע של בית העסק. הקמת העמוד נועדה כדי להניע את הלקוחות לביצוע פעולות כמו הרשמה, יצירת קשר או רכישה ישירה.

דפי נחיתה מוצלחים יאפשרו ללקוחות ליצור קשר מהיר עם בית העסק בדרכים שונות, לדוגמא, כפתור לצלצול ישיר או שליחת וואטסאפ, טופס קצר למילוי פרטים, אפשרות לשליחת מייל וכדומה.

 

מה כותבים בדף נחיתה?

על מנת לייצר דף נחיתה איכותי, יש להעניק תשומת לב מרובה לכתיבת הטקסט שיופיע בו. חשוב לוודא שהוא קצר, קולע ומכיל כותרות ברורות ופשוטות, כמו גם שהפנייה בדף מתאימה לנשים ולגברים ומכוונת לקהל היעד הרצוי. טקסט ממוקד וברור יניע את הלקוחות לפעולה, יעלה את יחס ההמרה ויגדיל את ההכנסות.

 

איך מעצבים דף נחיתה?

דפי נחיתה לא נראים כמו עמודי אינטרנט סתמיים. מטרת העסק היא ליצור דפי נחיתה מעוצבים, בעלי נראות מושכת, מעניינת וברורה. דף נחיתה שמעוצב בצורה נכונה, יגרום ללקוחות להבין בקלות במה מדובר וכך, הם יוכלו לקבל החלטה מהירה לגבי הפעולה אותה מבקש הדף לקדם. דפי נחיתה כאלה, יביאו לידים רבים עם אחוזי המרה גבוהים במיוחד.

 

כמה עולה להקים דף נחיתה?

עלות הבנייה של דפי נחיתה לעסקים לא חייבת להיות גבוהה. ניתן להקים דף נחיתה זול, בעל נראות טובה ומקצועית, שמכיל את כל הפונקציות שחשובות לבית העסק. באופן זה, עלות ההקמה של הדף מתגמדת מול התוצאות שצפויות להתקבל באמצעותו.

 

5 דברים שדף נחיתה מוצלח חייב לכלול

  • נושא אחד בלבד – על מנת לא לפזר את תשומת ליבו של הלקוח, ולהניע אותו לפעולה ספציפית. הנושא יכול להיות מוצר, שירות, הטבה, או פעילות כמו תחרות או הגרלה.
  • טקסט קצר וממוקד – כך הלקוח יקבל את המידע הדרוש לו בצורה מהירה, ברורה וקולעת. טקסט ארוך מדי עלול לבלבל ולגרום לנטישת העמוד.
  • הסבר כללי על הנושא – אחרי שהלקוח יבין את מטרת הדף, ניתן להוסיף פירוט מעמיק יותר ואחריו, קריאה לפעולה. המידע יבהיר למי המוצר או השירות מתאימים, על איזה צורך הם עונים, מה יתרונותיהם וכדומה.
  • עיצוב מקצועי – ייצור רושם ראשוני מוצלח, ימשוך את העין ויאפשר קריאה והבנה מהירה. כדאי לקחת בחשבון שהעיצוב משפיע משמעותית על תגובת הלקוח. עיצוב דף נחיתה מחיר נמוך, מייצר יחס עלות-תועלת מצוין עבור בית העסק.
  • אמצעי התקשרות – כדי לייצר לידים איכותיים, דף הנחיתה חייב לכלול מגוון דרכים ליצירת קשר עם בית העסק. למשל, טופס קצר להשארת פרטים וכפתורי צלצול, וואטסאפ או שליחת מייל.

 

מה היתרונות של דפי נחיתה איכותיים?

  1. דף נחיתה זול הוא אמצעי שיווק יעיל במיוחד, בעל אחוזי המרה גבוהים. הוא מניע את הלקוחות לפעולה ומגדיל את ההכנסות משמעותית ביחס להוצאות.
  2. יצירת רושם ראשוני מהיר, המעיד על מקצועיות העסק וממתג אותו בצורה חיובית. כך ייווצר עניין אצל הלקוח כבר ממבט ראשון והוא לא ינטוש את העמוד.
  3. הגברת את הבולטות של בית העסק והמוצר או השירות שהוא מעוניין לקדם.
  4. קידום מגוון תכנים בצורה קלה ומהירה, באמצעות מערכת ידידותית לתפעול. בית העסק יכול להקים את דפי הנחיתה בעצמו, ללא צורך בהעסקת מעצבים, מתכנתים ובוני אתרים.
  5. דפי נחיתה מאפשרים גמישות מקסימלית. ניתן להשתמש בהם למגוון צרכים, כחלק מקמפיין כללי או למטרה ממוקדת.
  6. שליחה לרשימות תפוצה מפולחות, בהתאם לקהל היעד הרלוונטי.
  7. השארת פרטים בצורה מהירה, ברורה וקלה. כך בית העסק יכול לאסוף נתונים על הלקוחות ולקבל אותם ישירות למייל.
  8. ניתן לקדם דפי נחיתה באמצעות קידום ממומן בפייסבוק או בגוגל. בנוסף, ניתן להטמיע אותם בדיוור ישיר, כך שיגיעו ללקוחות ישירות למייל.

 

פולסים – הקמת דפי נחיתה מקצועיים

על מנת לבנות דפי נחיתה מוצלחים שמייצרים לידים איכותיים, מומלץ להיעזר בחברה מקצועית. חברה המתמחה בהקמה של דפי נחיתה, תאפשר לעסק ליהנות מיתרונות רבים כמו הקמת הדף על הדומיין הקיים של העסק, מה שחוסך הוצאות אחסון נוספות.

בית העסק יוכל להיעזר במערכת פשוטה וידידותית לתפעול, המאפשרת להקים את עמוד הנחיתה באופן עצמאי וכך, לחסוך עלויות נוספות של מעצבים ובוני אתרים.חברת פולסים מציעה ממשק פשוט וידידותי למשתמש, שיאפשר לכם לבנות דפי נחיתה מקצועיים בעצמכם. תוכלו להזין טקסט ולעצב את העמוד בקלות כראות עיניכם, או להיעזר בתבניות מעוצבות מראש.

בנוסף, תוכלו להטמיע בדף הנחיתה פיקסלים של גוגל ופייסבוק, שיאפשרו מעקב מדויק אחרי הפעילות בדף, שיכלול גם דוחות מתקדמים, המפרטים את כמות הכניסות והפעולות שבוצעו בעמוד.

באמצעותנו תוכלו גם לשלב את עמוד הנחיתה בדיוור, בהודעות SMS ובהתראות דרך האתר (web push).

למידע נוסף דברו איתנו 03-5240290