הזניקו את המכירות שלכם והתחילו לקדם מוצרים ושירותים ישירות ללקוחות באמצעות אפליקציית ההודעות הפופולרית
"
דיווראלקטרוני הוא הגרסה המודרנית לפרסום במדיה הכתובה. הוא יכול להוביל למקסום המכירות בהשוואה לפרסום רגיל בעיתון ולמזעור משמעותי של עלויות הקמפיין. כדי להקל עליכם, ריכזנו את הטיפים שיהפכו את קמפיין הדיוור שלכם למוצלח ביותר.
1. שורת נושא קורצת
טיפ קטן – מלבד התאמה בין שורת הנושא לקהל היעד, יש להוסיף לשורת הנושא תחושת מידיות וחשיבות גבוהה. דוגמה לשורת נושא מוצלחת ומושכת: ""הנך מוזמן למכירה חיסול סודית בין השעות 15:00 – 18:00"". יש לזכור ששורת הנושא היא הדבר הראשון שהקורא רואה ולכן עליה להיות כמה שיותר אטרקטיבית וכמה שפחות שיווקית.
לכן הבטיחו שהקמפיין שלכם יראה מדהים. שורת הנושא משכה את הלקוח לפתוח את המייל ועכשיו הכל תלוי בגרפיקה ובעיצוב של העמוד. חשוב להיות מודעים לכך שהלקוחות של היום רוצים את האינפורמציה מהירה ומוגשת על מגש כסף (וכזה שמעוצב להפליא) ולשם עליכם לכוון.
כמה כללים בסיסיים:
• לעולם אל תטעו את הלקוח
• המסר חייב להיות מדויק
• כדאי להימנע משימוש במילות מפתח של ספאם כגון ""חינם""
• תשאירו ללקוח את זכות הבחירה ואת האפשרות לצאת מרשימת הדיוור
4. תגרמו ללקוחות שלכם לקום, ולעשות
קמפיין אפקטיבי יספק ללקוח סיבה לפעולה. הנעה לפעולה גורמת לנמען להרגיש הרבה יותר מעורב במה שקורה באתר לכן הקפידו מאוד על התוכן אותו אתם שולחים ואל תשכחו לגרום ללקוחות שלכם לפעול, הם יאהבו להרגיש מעורבים.
5. שילחו את הדיוור בזמן המתאים
לא כל זמן יהיה מתאים לשליחת דיוור ואם אתם רוצים שהמייל שלכם ישיג את תשומת ליבו של הנמען עליכם להימנע משליחת קמפיין בזמנים מסוימים. כדי לעשות זאת טוב, עליכם ללמוד את קהל היעד שלכם, לעשות שימוש במערכת Pulse Analytics, לנתח נתונים לבצע מעקב ובקרה ולהסיק מסקנות לגבי הקמפיין.
6. ערך מוסף זה שם המשחק
אחד הכללים החשובים הוא לא להקל ראש בתוכן המייל שלכם או במידת התדירות בה אתם שולחים דיוור. קחו בחשבון שאנשים נוטים להתעצבן כאשר הם רואים 15 מיילים מאותה חברה במהלך שבוע אחד. הקדישו תשומת לב למידע אותו הנכם מצרפים לקמפיין, אל תשלחו מידע לא רלוונטי והקפידו על ערך מוסף, אחרת אתם מסתכנים בכך שהלקוחות שלכם יאבדו עניין.
אנו ב–Pulseem נשמח להציע לכם מגוון פתרונות יצירתיים שישפרו פלאים את אחוזי הפתיחה שלהדיוור שלכם. צרו עמנו קשר והתחילו להגדיל את המכירות באמצעות הדיוור.
"