הזניקו את המכירות שלכם והתחילו לקדם מוצרים ושירותים ישירות ללקוחות באמצעות אפליקציית ההודעות הפופולרית
אינטגרציה לחנות E-Shop
סדר הפעולות:
- היכנסו לחנות שלכם ב-E-Shop וצרו API Key
- היכנסו למערכת לעמוד "אינטגרציות" ובחרו בטאב של E-Shop
העתיקו את המפתח לאחר מכן לחצו על "חבר חנות".
- הגדירו כל כמה זמן האינטגרציה תדגום את החנות (כל 3 ימים, כל יום, כל שעה – לפי העדפה שלכם)
ומכמה ימים אחורה אתם רוצים לקבל את המידע מכל דגימה של החנות (יום אחורה, שבוע אחורה, שנה אחורה).
ההגדרות המומלצות הן דגימה של החנות כל יום, ומשיכה של המידע יום אחורה (כמו בתמונה).
אופציה ללקוחות שרוצים להכניס מידע קודם לחשבון בפולסים – ניתן להגדיר משיכה אחת של שנה אחורה כדי לקבל את כל המידע מהשנה האחרונה, ולאחר מכן להגדיר מחדש יום אחורה.
בנוסף – ישנה אפשרות למשוך נתונים ידנית מהחנות ע"י לחיצה על הכפתור "משוך נתונים ידנית" – הנתונים יכנסו בטווח זמן של 10 דקות מרגע הלחיצה.
שימו לב! E-Shop גובים מכם כסף על כל קריאת API שאתם מבצעים אל החנות, הגדרות אלה נועדו לעזור לכם להחליט בעצמכם כל כמה זמן אתם רוצים שהחשבון בפולסים יתעדכן במידע חדש.
- לאחר שהזנתם את מפתח ה-API, הגדירו את הקבוצות במערכת פולסים אליהן יכנסו הלקוחות שלכם באירועים הבאים: הרשמה,רכישה ונטישת עגלה ולחצו "שמור".
- שימו לב שיש להגדיר את פרק הזמן שלאחריו עגלה מוגדרת כנטושה. המינימום הוא 10 דקות.
במידה והגדרתם 10 דקות- לקוח שנכנס לצ'קאאוט ולא השלים את הרכישה אחרי 10 דקות יכנס תחת אירוע של נטישת עגלה.
במקרה זה, במידה והלקוח חזר וסיים את הרכישה לאחר 11 דקות, הוא יופיע גם תחת נטישת עגלה וגם תחת רכישה.
כדי לצמצם את התופעה, מומלץ להגדיר פרק זמן ארוך יחסית לנטישת עגלה (כמה שעות\יום).
מעכשיו לקוחות שיבצעו רכישה או נטישת עגלה יכנסו לקבוצות שבחרתם בצורה אוטומטית.
בנוסף, תוכלו ליצור אוטומציות המבוססות על הטריגרים "רכישה" ו-"נטישת עגלה" במערכת האוטומציות ולשלוח לכל לקוח את המוצרים שהוא רכש או נטש.
בנוסף להוספה האוטומטית לקבוצות, תחת עמוד "דו"ח מוצרים" תוכלו לראות את כל המוצרים שהלקוחות שלכם רכשו או נטשו ומה ההכנסות מכל מוצר:
בלחיצה על מספר הנמענים שרכשו או נטשו את המוצר תוכלו להיכנס לרשימה מפורטת של הנמענים עצמם וליצור מהם קבוצה או לייצא אותם כקובץ אקסל (לדוגמא קבוצת "רוכשי נייק", "נוטשי אדידס").