הזניקו את המכירות שלכם והתחילו לקדם מוצרים ושירותים ישירות ללקוחות באמצעות אפליקציית ההודעות הפופולרית
בעזרת פיצ'ר "קבוצות דינאמיות" אנו יכולים ליצור פילוחי לקוחות מתקדמים ודינאמיים.
באפשרותנו ליצור את הפילוחים בהתאם להתאם לפעולות ודפוסי ההתנהגות של הלקוחות שלנו, לפי מידע ופרטים אישיים שיש לנו על הלקוחות וגם בשילוב של פעולות ופרטים אישיים.
כדי להתחיל, ניכנס לעמוד "קבוצות דינאמיות"
וניצור קבוצה דינאמית חדשה
לאחר שיצרנו את הקבוצה נלחץ על כפתור "ערוך" בסרגל הפעולות:
פרטים אישיים
ניתן לבצע את הפילוח על הפרטים האישיים והשדות הנוספים של הלקוחות.
לצד כל שדה מופיע תפריט בחירה:
שווה – יביא את כל הלקוחות שהערך המוזן בשדה שלהם שווה במדויק לערך שהזנתם.
לדוגמא, שווה ל-"תל-אביב" בשדה עיר יביא את הלקוחות שרשמו שהם גרים בעיר תל-אביב.
מכיל – יביא את כל הלקוחות שהערך המוזן בשדה שלהם מכיל את הערך שהזנתם.
לדוגמא, מכיל "בטח" יביא גם את הלקוחות שהערך שלהם הוא "בטחון".
שונה – יביא את כל הלקוחות שהערך המוזן בשדה שלהם הוא לא הערך שהזנתם.
לדוגמא, שונה מ-"תל-אביב" בשדה עיר יביא את כל הלקוחות שהזינו ערים שהן לא תל אביב.
מתחיל ב – יביא את כל הלקוחות שהערך המוזן בשדה שלהם מתחיל בטקסט או במספר שהזנתם.
לדוגמא, "מתחיל ב-" 052 יביא את כל הלקוחות שלכם שמספר הטלפון הסלולרי שלהם מתחיל ב-052 (סלקום).
ללא ערך – יביא את כל הלקוחות שלהם אין שום ערך מוזן בשדה הנבחר.
לדוגמא, אם נזין "ללא ערך" בשדה סלולרי, נקבל את כל הנמענים שלא מוזן להם מספר טלפון סלולרי.
תאריכים
ניתן לפלח את הלקוחות גם לפי תאריכים המוזנים בפרטי הנמען שלהם
יום הולדת החל מ:
יפלח את כל הלקוחות שנולדו בטווח התאריכים שבחרתם
לדוגמא, אם אני רוצה קבוצה דינאמית המכילה את כל ילידי שנתון 1994, אזין את התאריכים בין ה-1 לינואר ל-31 לדצמבר של אותה שנה:
יום הולדת ללא שנה:
יפלח את כל הלקוחות שנולדו בטווח התאריכים שבחרתם ללא תלות בשנה
לדוגמא, אם אני רוצה קבוצה דינאמית המכילה את ילידי חודש מאי מכל השנים האפשריות, אזין את התאריכים מה-1 למאי עד ה-31 למאי:
תאריך תזכורת:
יפלח את כל הלקוחות שתאריך התזכורת שלהם נמצא בטווח התאריכים שבחרתם
לדוגמא:
רמת אקטיביות
ניתן לפלח את הלקוחות לפי רמת הפעילות שלהם בתגובה לקמפיינים ששלחתם:
לקוחות שפתחו\לא פתחו מייל ולקוחות שהקליקו\לא הקליקו על קישור.
לצד כל אירוע ניתן לבחור את טווח הזמן. ניתן לבחור את אחד מהטווחים המוצעים, טווח תאריכים ספציפיים משלכם או מתוך כל הזמן.
ניתן לפלח לפי פרמטר אחד או לפי מספר פרמטרים בהצלבה ללא הגבלה.
לדוגמא, במידה ואני רוצה לשלוח קמפיין מחדש ללקוחות שפתחו את מייל ממני בשבועיים האחרונים אך לא לחצו על הקישור לחנות:
אבחר את "לקוחות שפתחו מייל" בשבועיים האחרונים
ואת "לקוחות שלא הקליקו על קישור" בשבועיים האחרונים
אירועים
ניתן לפלח את הלקוחות לפי דפוסי ההתנהגות שלהם בחנות האינטרנטית שלנו.
שימו לב: אירועים אלה יעבדו רק בחשבונות המקושרים לחנות אינטרנטית דרך אינטגרציה של פולסים
היכנסו לעמוד "אינטגרציות" או לעמוד "מדריכי אינטגרציות" באתר כדי לראות לאיזה מערכות אנחנו מתחברים
האירועים אותם ניתן לפלח:
רכש ב – יביא לקוחות שביצעו רכישה באתר
לא רכש ב – יביא לקוחות שלא ביצעו רכישה באתר (על דרך השלילה)
נטש עגלה ב – יביא לקוחות שנטשו עגלה באתר
ניתן לפלח לפי פרק זמן – לפי אחד מהטווחים המוצעים, טווח תאריכים ספציפיים משלכם או מתוך כל הזמן:
ניתן לפלח גם לפי טווח מחירי העסקה\עגלה:
הכל – יביא את כל הלקוחות
גבוה מ- יביא לקוחות שסכום העגלה שלהם היה מעל מחיר מסוים (למשל מעל 1000 ש"ח)
נמוך מ- יביא לקוחות שסכום העגלה שלהם היה מתחת מחיר מסוים (למשל מתחת 1000 ש"ח)
טווח – יביא לקוחות שסכום העגלה שלהם היה בטווח שקבעתם (בין 500 ל-1500 ש"ח)
פילוח לפי קטגוריית מוצר
ניתן לפלח את הרכישות גם למוצרים מקטגוריה אחת או יותר
קבוצות:
ניתן לבחור מתוך אילו קבוצות כלל הפרמטרים לפילוח ימשכו את הנמענים.
ברירת המחדל במידה ולא בוחרים שום קבוצה היא כל הנמענים.
שימו לב! "בחר הכל" במסך הקבוצות יבחר את כל הנמענים שנמצאים בקבוצה. במידה ויש לכם נמענים שמאיזושהי סיבה לא נמצאים בשום קבוצה, הם לא יכללו בפילוח.
עדכון קבוצה:
ניתן לבחור באיזה תדירות הקבוצה תתעדכן בצורה אוטומטית: כל יום או כל שבוע. בפרק הזמן שנבחר, הקבוצה תתעדכן ותכניס\תוציא לקוחות בהתאם לפילוחים שבחרתם.
לאחר שסיימתם להגדיר את הפילוח שלכם לחצו על "שמור" וצפו בקבוצה שלכם מתעדכנת!