איך תגרמו להודעות המייל שלכם לבלוט?

כאשר עסקים רבים עושים שימוש בשירותי דיוור אלקטרוניים נשאלת השאלה – איך לגרום להודעות שלכם לבלוט ביחס למתחרים? התשובה לכך פשוטה: סמלים רבותי, סמלים.

המלצה שלנו – שימוש בסמלים בשורת הנושא של המייל זו פעולה שתעזור לכם למשוך את תשומת ליבם של הלקוחות שלכם בדרכם לגרום להם לקרוא את ההודעות שלכם. אם וכאשר החלטתם לעשות שימוש בסמלים במהלך הקמפיין שלכם, עליכם לוודא שאתם עושים בהם שימוש נכון. איך תעשו זאת? לפניכם כמה טיפים מועילים:

הסמלים הקטנים שעושים את ההבדל

● התאימו את הסמל נושא אליו אתם מכוונים – באם מדובר למשל על חברת נסיעות אפשר להשתמש בסמל של מטוס (✈). אם מדובר בחנות פרחים אפשר לעשות שימוש בסמל הקשור לתחום (❀ ❁) וכן הלאה.

● צרו מבעוד מועד רשימה של סמלים המתאימים לכם רשימה מוכנה תעזור לכם לייעל את שליחת הדיוורים משמעותית.

● התאימו בין הסמל לבין התקופה בשנה – לתקופה בה בכוונתכם לשלוח את הדיוור יש השפעה על אופי הסמל: כך למשל לחג האהבה יתאימו ככל הנראה הסמלים הבאים (❤❥♥).

איפה לשים את הסמל? אצל Pulseem כמובן
עד כמה שהוספת סמלים למייל נראית כנושא פעוט, בפועל מדובר במדע מדויק וסטייה קלה מהמשוואה, יכולה שלא להוביל לתוצאות הרצויות. שאלתם את עצמכם כיצד לעשות שימוש נכון בסמלים? היכן להציב את הסמל? ומתי?

ל-Pulseem יש את כל התשובות בשבילכם, בתוספת חשיבה יצירתית ומערכת מתקדמת שהופכת את הכל לפשוט במיוחד!

טיפ קטן לדרך אם המטרה היא שהסמל ימשוך את תשומת ליבו של הנמען עדיף לשים אותו בתחילתה של שורת הנושא מטבע הדברים, הסמלים בהם אנו עושים שימוש יהיו אפקטיביים יותר אם הנמענים יראו אותם.

לשמר את אפקט ה"וואו"

כל המרבה הרי זה משובח או כל המוסיף גורע? אנו מאמינים כי לא מומלץ לעשות שימוש עודף בסמלים ולו רק כדי שלא לאבד מן האפקט הרצוי. ככלל רצוי להשתמש בסמלים באירועים מיוחדים כגון חגים, מועדים וימי הולדת או אף בחודשים איטיים בהם נדרשים תמריצים להגברת המכירות.

הוספת סמלים למייל זו תורה שלמה. מעוניינים ללמוד פרטים נוספים? צרו עמנו קשר תאמו פגישה ואנו נשמח לחלוק עמכם את הידע שלנו בתחום, לייעץ ולהביא לכם את הפתרונות האולטימטיביים שיגרמו לכם לבלוט בשטח.