איך תוכלו להפיץ את המסר שלכם לכמות גדולה מאוד של נמענים ביעילות ובקלות? מה עוד אפשר לעשות בעזרתן של מערכות דיוור אלקטרוני? וכיצד הן יכולות לפלס את הדרך שלכם אל ליבם של הלקוחות שלכם? אתם שאלתם, אנחנו נספק את התשובות:

כבר מזה זמן רב שדיוור אלקטרוני נחשב לאחד מכלי השיווק היעילים והבולטים ביותר ברחבי הרשת. מלבד שמירה על קשר עם הלקוחות שלכם באופן שוטף ועקבי, מערכות הדיוור האלקטרוני מהוות את הדרך שלכם להגדיל במידה ניכרת את היקף הרווחים. עם זאת, ללא היכרות מוקדמת או ניסיון, אין זה בלתי נמנע ונשאלת השאלה – איך ניתן לממש את הפוטנציאל הטמון במערכות אלו ולמקסם את היתרונות שלהן? כל התשובות לפניכם.

מבראשית – מהן מערכות דיוור אלקטרוני?

בשנים האחרונות שירותי דיוור אלקטרוני הפכו נפוצים במיוחד והם שימושיים הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי. עם זאת, השירותים המוכרים בהם נעשה שימוש יומיומי, אינם מיועדים למשלוח דברי דואר למספר גדול של נמענים ורובם כאחד, גם אינם מתאימים לניהול קשר שוטף עם לקוחות. כדי לספק מענה למטרה זו הומצאו מערכות דיוור אלקטרוני ייעודיות, בעזרתן בעלי עסקים יכולים לנהל רשימת תפוצה של לקוחות קיימים ופוטנציאליים ללא הגבלה או קשיים מיוחדים.

מעבירים את המסר בלחיצת כפתור

מערכות דיוור אלקטרוני מספקות מענה לשתי מטרות עיקריות:

✓ עדכון הלקוחות בחדשות האחרונות של העסק

✓ הנעת הלקוחות לביצוע פעולות הנוגעות לרכישה של מוצרים או שירותים

במקום לשלוח מיילים נפרדים לכל לקוח ולקוח, מערכות אלו מאפשרות לכם לשלוח את המסר לכלל הלקוחות בנוחות של לחיצת כפתור. היתרונות אינם מסתיימים כאן, בעזרתן של מערכות דיוור אלקטרוני תוכלו גם לשלוח מסרים נפרדים לקבוצות ממוקדות של נמענים בהתאם לצורך או מטרה כך לשם ההמחשה – תוכלו באמצעותן לשלוח מסר מסוים למצטרפים חדשים לרשימת התפוצה ובמקביל לשלוח מסר שונה למצטרפים קיימים.

כל האפשרויות שלא ידעתם שקיימות
למערכות דיוור אלקטרוני ישנם גם שימושים יותר מורכבים מלבד שליחת הודעות בדואר האלקטרוני. החל משליחת הודעות SMS לכל חברי רשימת התפוצה שלכם או לחלקם, דרך שליחת הודעות מתוזמנות במועד שנקבע מראש ועד ליצירת אינספור פילוחים ממוקדים של רשימת התפוצה שלכם או אף חלוקתה לקבוצות כראות עיניכם. כמו כן, תוכלו לנהל מעקב אחר תוצאות הקמפיין בעזרתם של דוחות ניטור ובקרה המכילים מידע מפורט אודות כמות דברי הדואר וההודעות שהתקבלו, שעת פתיחתם, מספר הלחיצות על קישורים שצורפו וכיוצא בכך.

כל זאת ועוד בעזרת מערכות דיוור אלקטרוני תוכלו להבטיח מידת עבירות גבוהה, כזו שתמנע מדברי הדואר שתשלחו להגיע ישירות לתיבת הספאם של הנמען.

והרי שלושה טיפים יעילים במיוחד לפני שיוצאים לדרך

קבלו הסכמה הדבר הראשון והחשוב במעלה הוא לא לשלוח תכנים במידה ולא קיבלתם על כך הסכמה מפורשת מהנמענים. כאשר זה המקום לציין שכניסה לרשימת התפוצה של בית העסק שלכם פירושה כהסכמה ברוב המקרים. בנוסף, רצוי וכדאי כי תצרפו לכל דבר דואר שאתם שולחים קישור שיאפשר לנמענים החפצים בכך להסיר את עצמם מרשימת התפוצה.

הקפידו על נימה אישית המלצה שלנו, הקפידו לנסח את המסרים שלכם תוך שאתם משלבים נימה אישית. על פי ניסיוננו – פנייה אישית, דבר דואר מעוצב ואטרקטיבי, וטקסט מקצועי שמניע את הנמען לפעולה הם המתכון הבטוח למייל מוצלח ואפקטיבי. כמו כן, גם האופן בו תנסחו את שורת הנושא של המייל חשוב והוא יכול לעשות את ההבדל בין ההחלטה לפתוח את המייל לבין ההחלטה להתעלם ממנו כליל.

עקבו אחר התוצאות מערכות הדיוור האלקטרוני מספקות לכם את האפשרות לערוך מעקב אחר הקמפיין שלכם. נצלו אפשרות זו. לימדו כיצד לעקוב אחרי כל הסטטיסטיקות והנתונים שמערכות דיוור אלקטרוני מספקות לכם. ניטור ומעקב באופן שוטף אלו הן פעולות שיסייעו לכם לראות את התמונה המלאה על סך כל מרכיביה – הן הטובים והן אלו הטעונים שיפור.

הצוות המקצועי של Pulseem שם לו למטרה לסייע לכם לפלס את הדרך המהירה והמדויקת ביותר אל הלקוחות שלכם. מערכת הדיוור האלקטרוני מבית Pulseem מחזיקה ביתרונות רבים אשר נסמכים על היכרותנו הרבה עם התחום וכן על המחשבה היצירתית עמה אנו מאופיינים.

לפרטים נוספים אודות מערכת הדיוור אלקטרוני שפיתחנו עבורכם, צרו עמנו קשר במספר 03-5240290 ותוכלו ליהנות ממגוון פתרונות מתקדמים!