דיוור ישיר לעסקים – כלי השיווק הדיגיטלי המוביל בעולם

דיוור ישיר לעסקים, המכונה גם ניוזלטר או פשוט דיוור ישיר, הוא מנגנון מבוסס רשימות דיוור, המאפשר לעסקים קטנים וגדולים ליצור קשר ישיר עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים. מדובר למעשה במכתב מעוצב, שנשלח מבית העסק לנמענים שהצטרפו מרצונם לרשימת תפוצה.

 

מה זה דיוור ישיר?

דיוור ישיר במייל כולל לרוב מידע על בית העסק ועל השירותים או המוצרים שהוא מספק, חידושים, תוכן בעל ערך, כמו גם הטבות ומבצעים שונים, שיניעו את הגולשים לפעולה. דיוור איכותי, שמנוסח נכון ובאופן המותאם לנמען, יניב תוצאות משמעותיות לבית העסק – החל מהעלאת מעורבות הנמענים והישארות בתודעה, דרך העברת מסרים מיתוגיים, לחיצה על קישורים שמובילים לאתר העסק וכמובן, עד העלאת מכירות של שירותים או מוצרים שונים.

 

5 סיבות להשתמש בשירותי דיוור

שירותי דיוור ישיר הפכו בשנים האחרונות לכלי שיווק מרכזי לכל עסק, מסיבה ברורה: זוהי הדרך היעילה והזולה ביותר ליצירת קשר קבוע, אישי וישיר עם הלקוח, המקדם את המטרות העסקיות של החברה. כיום, שליחת דיוור היא משימה קלה ומהירה, במיוחד כאשר היא מתבססת על מערכת דיוור אלקטרוני מתקדמת ומקצועית, המנוהלת באמצעות חברה אמינה ובעלת מוניטין. הנה כמה מהיתרונות המשמעותיים ביותר של שירותים אלה:

1.דיוור אלקטרוני לעסקים הוא הכלי היעיל, המהיר, הזול והקל ביותר לגיוס לקוחות חדשים, לחידוש קשר עם לקוחות שביצעו רכישה ולמיתוג והיכרות עם בית העסק.

2. דיוור ישיר מאפשר מערכת יחסים קבועה ומותאמת אישית עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים. דיוור מוצלח יוצר אמון, עניין ותחושת ביטחון בתהליך הרכישה.

3. שליחת דיוור באמצעים אלקטרוניים מאפשרת פילוח של הנמענים לפי פרמטרים שונים כמו מין, גיל או מקום מגורים, זאת כדי להבטיח שהדיוור יהיה רלוונטי ככל שניתן ויביא לאחוזי המרה גבוהים.

4. מערכת דיוור אלקטרוני חכמה מאפשרת ניתוח פשוט ויעיל של תוצאות הדיוור כגון אחוזי פתיחת המייל, הקלקה על קישורים, העברת המייל לנמען נוסף וכדומה.

5. רשימות דיוור מפורטות מאפשרות לעסק לשלוח ללקוחות דיוור אישי באירועים מיוחדים כמו יום הולדת או יום נישואין, ולהציע להם הטבה מתאימה לכבוד המאורע.

 

טיפים חשובים ליצירת דיוור אלקטרוני איכותי

בחירת החברה המספקת שירותי דיוור ישיר – חשוב לבחור בחברה אמינה שמערכת הדיוור שהיא מציעה כוללת שירותים מתקדמים כמו: מניעה של תיוג הדיוור כדואר זבל (ספאם); אפשרות לגמישות בעיצוב הדיוור; התאמה אישית לפי פילוח של רשימות דיוור; משלוח של דוחות מפורטים ואמצעים טכנולוגיים נוספים. מומלץ לבחור בחברה המספקת מערכת ידידותית למשתמש, כך שבית העסק יוכל לתפעל אותה באופן עצמאי וחסכוני.

כתיבת תוכן איכותי – תוכן הוא המפתח להצלחת הדיוור, הן מבחינת יצירת אמינות ועניין אצל הנמענים והן מבחינת ההנעה לפעולה. תוכן איכותי יפחית את כמות הנמענים שבוחרים להסיר את עצמם מרשימות התפוצה (אחוזי נטישה) ולשם כך, מומלץ להקפיד על מספר כללים מרכזיים:

1.התאמת הדיוור לנמען, כך שיתקבל כפנייה אישית ולא כפרסומת. כדאי להטמיע בו את שמו ולהשתמש בפנייה בלשון זכר או נקבה.
2.שימוש בכותרות וטקסטים מושכים, שיובילו למידע בעל ערך. רצוי שהדיוור יכיל גם תוכן איכותי כמו חדשות מתחום הפעילות של העסק, טיפים רלוונטיים, מידע על האנשים שמאחורי העסק וכדומה.
3.שימוש בשפה ברורה ופשוטה, ללא ניסוחים מסורבלים או מילים מקצועיות מדי. לפני השליחה, מומלץ לקרוא שוב את התוכן כולל כותרות וקישורים, על מנת לוודא שאין שגיאות כתיב או לינקים "שבורים".

עיצוב, מיתוג ונראות – תמונות, כותרות, צבעים ועיצוב, משפיעים על הנמען לא פחות מאשר הכתוב בדיוור. מערכת דיוור מקצועית תאפשר לבית העסק לעצב את אותו באופן עצמאי ולהשתמש בתבניות קיימות ופשוטות לתפעול. מומלץ לבחור במבנה קבוע, בצבעים מושכים ובתמונות איכותיות. בנוסף, גם הטמעה של סרטוני וידאו תביא למעורבות גבוהה יותר.

תזמון והכנות מקדימות – רצוי לשלוח דיוור ישיר בתדירות קבועה, מפעם בשבוע ועד פעם בחודש, כאשר ניתן לתכנן מראש שליחה של מספר דיוורים.

הקפדה על כללי "חוק הספאם" – החוק קובע שורה של כללים, שהפרתם עלולה לגרור קנסות גבוהים. מידע מפורט ניתן למצוא באתר הכנסת ובמקורות מידע נוספים.

 

שאלות ותשובות על דיוור ישיר

1. למה בעצם לא לשלוח הודעות ללקוחות במייל רגיל?
ישנן פעמים בהם אכן שולחים ללקוח הודעות באמצעות ספק לשליחת דואר אלקטרוני, כמו גוגל או מייקרוסופט. זה אפשרי כאשר מדובר למשל בשליחת סיסמא, קוד כניסה, חשבונית, אישור תשלום וכדומה. אבל כשהמטרה היא להניע לפעולה ולהעביר מסר שיווקי, התוצאות מושפעות משמעותית מהאופן בו נשלח הדיוור. זאת מבחינת עיצוב ומיתוג, וכן יכולת הטמעה של טיימר, טפסים, כפתורים ועוד.
בנוסף, מייל רגיל אינו מייצר פנייה אישית אוטומטית, ולא מאפשר קבלת דוחות וסטטיסטיקות מחיקה עצמית מרשימת התפוצה, כמתחייב. עוד יש לקחת בחשבון, שמערכות למשלוח דוא"ל מגבילות משמעותית את מספר כתובות המייל שניתן להזין בבת אחת, ומילוי שלהן באופן ידני יגזול זמן רב.
2. איך אוספים רשימת תפוצה לצורך דיוור?
ישנן מספר דרכים בהן ניתן לאסוף כתובות דוא"ל של נמענים. ראשית, חשוב לדעת שאיסוף הכתובות חייב לעמוד בתנאים של חוק הספאם. יש להקפיד על כך שיהיה ברור ללקוח שהוא התווסף לרשימת התפוצה, ועליו לאשר זאת באופן פעיל. הדבר ניתן לביצוע באמצעות "פופ אפ" שמופיע באתר העסק, הרשמה ישירה לדיוור, בקשה למשלוח דיוור בעת מילוי טופס פרטים, הרשמה למועדון לקוחות באופן פיזי או אונליין ועוד.
3. מי כותב את התוכן של הדיוור?
כאמור, חשוב שהתוכן ייכתב באופן מקצועי ורהוט, על ידי מי שבקיא בשפה השיווקית ויודע להתאים אותה למיתוג ולאופי של בית העסק. אם יש בחברה אדם שמיומן בכך וכותב היטב, ייתכן שזה יספיק לביצוע המשימה. אפשרויות אחרות יכולות להיות שכירת שירותיו של כותב חיצוני (פרילאנס) בעל ניסיון בתחום, או קבלת השירות מצוות משרד הפרסום או משרד הדיגיטל של החברה.
4. מה זה רספונסיביות ולמה חשוב שהדיוור יהיה כזה?
בעולם הדיגיטל, רספונסיביות היא גמישות של התוכן המוצג לפלטפורמה בה משתמש הגולש. כאשר אתר או דיוור אינם כאלה, הם עשויים להיראות קטנים מדי, מעוותים ובעלי נראות בעייתית. מכיוון שכיום רוב הגולשים עושים זאת באמצעות הטלפון הנייד, חשוב שהדיוור יוצג בו כהלכה, גם אם נבנה במקור על גבי מחשב. יש לכך השפעה מכרעת על התגובה של הלקוח לדיוור, ועל היכולת להניע אותו לפעולה הרצויה.

 

פולסים – פלטפורמת דיוור ישיר נוחה ומתקדמת

כדי לוודא שאתם שולחים ללקוחות שלכם דיוור איכותי באמצעים המתקדמים, היעילים והנוחים ביותר לתפעול, חשוב לבחור בחברה אמינה ובעלת מוניטין.

אצלנו ב"פולסים" תמצאו את האמצעים הטכנולוגיים מהמובילים בישראל, שיאפשרו לכם לשלוח דיוור בדרך קלה ויעילה במיוחד. בצורה זו, תוכלו לקדם את העסק, ליצור קשר מתמשך וישיר עם הלקוחות שלכם וליהנות מאחוזי המרה גבוהים.

הפלטפורמה שלנו, כוללת את כל הכלים המבטיחים דיוור ישיר מוצלח החל מאמצעי עיצוב גמישים, דרך טכנולוגיות שמבטיחות חשיפה מקסימלית ועד לדוחות מפורטים, שיסייעו לכם במיקוד ובשיפור התוצאות.

לפרטים נוספים צלצלו אלינו 03-5240290.