"

להגיע ללקוחות שלכם מעולם לא היה קל יותר

אם בעבר על מנת להגיע ללקוחות שלכם היה מצריך זמן רב, אנרגיה ומשאבים רבים, כיום כל שעליכם לעשות הוא להשקיע במערכת המשולבת של Pulseem המציעה לכם עולם שלם של אפשרויות בפולס אחד. כל הפרטים – במאמר שלפניכם

אז נכון, ישנן דרכים רבות המאפשרות לכם לפרסם את העסק שלכם, במיוחד בעידן הדיגיטלי. אך על אף שישנן אינספור דרכים שונות ומגוונות אל היעד, דיוור אלקטרוני עושה זאת מהר יותר ומדויק יותר. אם אתם שואלים את עצמכם איך, מה ולמה, הנה תשובה עניינית – מעל 50% מהאנשים פותחים את תיבת הדואר שלהם על בסיס יומיומי ולכן רוב הסיכויים שיראו את ההודעה שלכם. אנחנו כאן כדי לגרום להם לפתוח את ההודעה שלכם.

מערכת Pulseem – הדיוור האלקטרוני מעולם לא נראה טוב יותר
המערכת של Pulseem מציעה אפשרויות רבות שיהפכו את שיטת הדיוור האלקטרוני לעוד יותר משתלמת משחשבתם.

✓ שליחת הודעות לכמות גדולה של נמענים

✓ ביצוע חיפוש מתקדם לנהל, לפלח ולסנן לקוחות

✓ הוספת מידע על הנמענים בנוסף לשדות הקבועים

✓ קבלת מידע אוטומטי על הודעות שגויות או כפילויות

✓ טיפול אוטומטי בדיוורים חוזרים ובשגיאות שליחה

✓ בניית קמפיין דיוור ו-sms/mms בעזרת עורך תכנים קל, נוח ויעיל

✓ אפשרויות פרסונליזציה של דיוור ו-sms/mms

✓ ביצוע מעקב, סטטיסטיקה, ניתוח נתונים בזמן אמת והסקת מסקנות לעתיד

אז למה דווקא Pulseem? שאלה מצוינת
החל מהעלות הנוחה, דרך הזמן הקצר בו ניתן להגיע ללקוח ועד לאפשרויות הפילוח והמעקב שעומדות לרשותכם, הרי שמדובר בשיטת שיווק ופרסום ולה ערב רב של יתרונות. עם זאת, לפני שאתם קופצים על המציאה, אל תטעו לחשוב שזו דרך החפה ממכשולים. בדיוק כאן הנבחרת של Pulseem נכנסת לתמונה. אנחנו חיים את התחום ומתמחים בפתרון בעיות עוד לפני שהן צצות, חשבנו כבר על הכל עבורכם ולכן מציעים לכם כמה טיפים שיאפשרו להתגבר ולצלוח את כל האתגרים.

עוברים את מחסום הספאם

הידעתם? במדינת ישראל ומדינות נוספות שליחת דואר אלקטרוני למטרות פרסום מותר רק בהסכמה מראש של הנמען. כתוצאה מכך, המיילים שתשלחו עלולים שלא להגיע לתיבות הדואר האלקטרוני של הנמענים ולו רק בגלל מסנני ה – SPAM המונעים את שליחתם של מיילים פרסומיים ללא הסכמתם הלקוחות. מיילים אלו נחשבים אוטומטית כדואר זבל.

אז איך עושים זאת ושורדים כדי לספר?

לרשותכם כמה אפשרויות:

❖ שימוש בחברת דיוור מורשה – שמבטיחה עבירות גבוהה, מספקת נתונים סטטיסטים של הקמפיינים שלכם או במילה אחת – Pulseem

❖ קבלת אישור מהלקוחות – תדאגו שיש לכם רשימה של לקוחות שאישרו קבלת דבר פרסומי, אם בכתב או אם באמצעות הירשמות דרך האתר שלכם.

❖ פרסונליזציה – הוספת נתונים אישים בתוך הדיוור עצמו או בשורת הנושא של המייל אותו אתם שולחים לנמענים.

שליחת דואר אלקטרוני היא אמצעי שיווקי אשר יכול להגדיל בצורה ניכרת את ההכנסות שלכם. עם זאת, חשוב לעשות זאת בצורה מושכלת, יעילה ונכונה לעסק שלכם.

צוות Pulseem זמין עבורכם! נשמח לייעץ לכם בנושא ולהתאים את אפיקי השיווק המתאימים לכם ביותר. רוצים לשמוע עוד? צרו עמנו קשר, או בואו לפגישה. הקפה, עלינו. בואו לקפה!

"