"

הכל אודות SPF

SPF זהו פרוטוקול המאפשר לשרת המקבל של הדיוור לדעת שהדיוור התקבל משולח מורשה. בדרך זו ניתן להתגבר על בעיית זיוף כתובת הדואר אלקטרוני של השולח ולדאוג שאתם תזכו לעבירות גבוהה יותר, כי הרי זו המטרה שלנו באופן כללי.

דואר שהגיע משרת שאינו מוגדר ברשומת ה- SPF יחשב כדואר לא חוקי והסבירות שיחסם גדולה יותר. לכן על מנת להציע פתרון לבעיה בטרם עת, Pulseem עובדת מול הספקיות השונות תוך שמוודאת שה-SPF שנרשם תקין. כך למעשה אנחנו מזוהים כשולחים מורשים.

על קצה הפולס: מה זה SPF?

,SPF הוא קיצור של המילים:.Sender Policy Framework מדובר בשיטה המאפשרת ללקוחות שלכם לדעת כי הם מקבלים דיוור משולח מורשה. על מנת להשתמש ב- SPF על בעל הדומיין לפרסם את מדיניות השליחה שלו ברשומת ה- SPF שמוגדרת ב- DNS ZONE של הדומיין עצמו .
למעשה רשומת ה- SPF מכילה בתוכה כתובות של שרתי הדואר שנעשה בהם שימוש בכדי לשלוח דואר מהדומיין.

איך זה עובד?

לפניכם תרשים קטן להמחשה:

שלב 1 – שליחת דואר אלקטרוני

שלב 2 – הדואר מגיע לשרת של מקבל הדואר

שלב 3 – שרת הדואר של מקבל הדואר בודק מול ה- DNS של הדומיין השולח האם קיימת רשומת SPF

שלב 4 – במידה ורשומת ה- SPF אכן משקפת את שרתי הדואר של השולח, הדיוור יאושר וימשיך ליעדו בשלב 5

בפועל מדובר במנגנון לאימות הדומיין של כל שולח ושל ההודעה שנשלחה

כדי לוודא שהדומיין תקין ואותנטי ועל מנת למונע ניסיונות לשנות את מקור המייל, יש לבדוק כי הדומיין בו משתמש השולח זהה לדומיין שממנו יצא המייל. אם אכן מדובר בניסיון לשלוח ממקור לא מזוהה הדיוור לא יישלח. במידה והדומיין ממנו נשלחה ההודעה תקין וכן גם הדומיין בו משתמש השולח, דומיין זה יצבור לעצמו מוניטין תקין. מדוע זה חשוב? היות ונתון זה מתעדכן אצל המערכות המפקחות על מעמד הדומיין ובדרך זו כל דברי הדואר העוברים דרך מערכות אלו יועברו ליעדם בהצלחה.

הצוות המקצועי של Pulseem חושב ללא הרף כיצד לייעל את מערכת הדיוור שלכם ולעזור לכם להגיע אל היעד בקלות. רוצים לשמוע עוד על הפתרונות שלנו? צרו עמנו קשר או בואו לקפה.

"