הכל על מערכת לשליחת SMS

כיום הדרך המהירה ביותר להגיע ללקוחות שלך היא דרך המכשיר הנייד. כאשר הנייד החכם הפך לחברו הטוב ביותר של האדם – היה זה רק עניין של זמן עד שמשלוח הודעות SMS יהפוך לאחד הכלים השיווקיים היעילים ביותר.

שליחת הודעותSMS היא שיטת שיווק יעילה ובלתי אמצעית עבור כל עסק. ומדוע? בשל עובדה אחת ומרכזית והיא שאחוז גדול מכלל האנשים יפתחו את ההודעות המתקבלות בנייד תוך כמה דקות בודדות בלבד, מרגע קבלתן. אם נוסיף לכך את העבדה כי מחקרים מוכיחים שהודעות SMS זוכות להיענות הכי גבוהה, איך שלא נסתכל על כך, המגמה ברורה – מדובר בשיטת שהפכה לטרנד חזק ובולט בעולם השיווק והיא כאן כדי להישאר. עם זאת, עדיין מדובר בשיטה אותה יש למקסם ולו רק כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

Pulseem מזמינה אתכם אל ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות
על מנת למקסם את יעילותו של השיווק באמצעות SMS מרבית המפרסמים עושים שימוש במערכות ייחודיות וייעודיות המותאמות לצורך כך. היתרון המשמעותי ביותר הנעוץ בשימוש במערכות מסוג זה טמון ביכולת לשלוח אלפי הודעות SMS בלחיצת כפתור אחת. מעבר לכך, השימוש ההולך וגובר בסמארטפונים הביא להכנסתו של מגוון רחב יותר של אפשרויות הטמעת קישורים ישירים לרכישה ישירה של קופוני הנחה וכיוצא באלה. חשוב מאוד שלחברה עמה תעבדו תהיה מערכת המותאמת בצורה הטובה ביותר לחידושים האחרונים בשוק.

נעים להכיר, PULSE MOBILE
מערכת ה- PULSE MOBILE המתקדמת לשליחת הודעות SMS, תאפשר לכם להוסיף בקלות רבה נמענים לרשימת התפוצה שלכם, או להסירם במקרה הצורך (עוזר בהימנעות מהפרת חוק הספאם). לא פחות חשוב מכך – המערכת תספק לכם את כל הנתונים הסטטיסטיים שיסייעו לכם לקבל את ההחלטות המושכלות והנכונות ביותר בנוגע להמשך הקמפיין. במילים אחרות, כל נתון סטטיסטי שתוכלו להפיק באמצעות המערכת ישמש אתכם בשלב מאוחר יותר למען ניתוח האפקטיביות של הקמפיין והפקת הלקחים הנדרשת.

אנו בחברת פולסים נספק לכם את המערכת האיכותית והמתקדמת ביותר לניהול קמפיין השיווק באמצעות SMS. כמו כן, נסייע לכם לתכנן את הקמפיין, לנתח את קהלי היעד ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר באמצעות מקסום המשאבים העומדים לרשותכם. בדיוק לשם כך אנחנו כאן.