"

הקמה וניהול של מועדון לקוחות – כך תעשו זאת נכון

בעזרת המערכת המתקדמת שלנו תוכלו לנהל מועדון לקוחות ביעילות מקסימלית, ליהנות מעלות מינימלית ולזכות לעבירות גבוהה עבור הדיוור שלכם. נשמע כמו חלום? ממש לא. קוראים לזה Pulseem.

אם חשוב לכם לשמור על קשר עם הלקוחות ואם כבר השכלתם להבין כי נדרשים פחות משאבים לשמור על לקוח קיים מאשר למשוך לקוח חדש, אנו מציעים לכם את הדרך הישירה אל הלקוחות שלכם – הקמת מועדון לקוחות. עכשיו כל שתצטרכו הוא מערכת מתקדמת לטיפול במאגר הלקוחות שלכם. כבר ציינו שפיתחנו כזו בדיוק?

בואו נכנס לסטטיסטיקה

על פי הסטטיסטיקה העלות של גיוס לקוח חדש גדולה פי חמש מהעלות הכרוכה בשמירה על לקוח קיים. הרשתות החברתיות שחדרו לכולנו לתודעה בשנים האחרונות, אף חיזקו את המגמה הזו, כאשר מחקרים חדשים מגלים פרט מידע חשוב נוסף – לקוח נאמן יוציא יותר על מותג אליו הוא מחובר וקשור מאשר על מותגים לא מוכרים. כשאלו הנתונים אפשר להבין מדוע הקמה וניהול מועדון לקוחות זוהי משימה מחויבת המציאות.

היתרונות של מועדון לקוחות

✓ שמירה על קשר עם לקוחות נאמנים

✓ הפיכת לקוחות מזדמנים ללקוחות חוזרים

✓ הענקת תחושה אישית לכל לקוח

✓ מיצוב הארגון כמוביל בתחומו

✓ טיפוח תקשורת הדדית עם הלקוחות

✓ שימוש במידע על הלקוחות ככלי מעשי

אז מה עושים מכאן? שלבים בהקמה של מועדון לקוחות

תכנון ותשתיות הכנת תכנית שיווק תוך ניתוח קהל היעד והקניית ערך מוסף לחברים

טיפול במאגר המידע ניהול הרשומות הקיימות והגדלתן

תכנים איסוף וכתיבת מאמרים ותכני מידע רלוונטיים

עבודה שוטפת טיפול בהפצת המידע, בתגובות, בלקוחות שגויים ובלקוחות רדומים

בקרה וניתוח תוצאות לצורך שיפור תהליכים, התייעלות, קבלת סטטיסטיקה ועוד.

אינכם צריכים לעשות זאת לבד, בשביל זה אנחנו כאן

מועדון לקוחות שמוקם ומנוהל בצורה נכונה מהווה צינור שיווק ממוקד ואפקטיבי והכי חשוב – זול יחסית לכל אמצעי המדיה האחרים. התקשורת עם הלקוחות מתבצעת באמצעות דיוור של מידע, כאשר ניתן לשלב הודעות SMS וכן לפעול ברשתות חברתיות על מנת להשלים את השירות.
באמצעות מערכת הדיוור וה- SMS החכמה של Pulseem, תוכלו גם אתם להקים, לנהל ולתפעל את מועדון הלקוחות שלכם בצורה אופטימלית שתניב רווחים.

מעוניינים במידע נוסף? מוזמנים לפנות אלינו תמיד ולהגיע לפגישה ראשונה ללא כל התחייבות אנחנו מבטיחים לפנק בקפה!

"