"

חשיבות שורת הנושא בדיוור אלקטרוני

אימייל מכירתי טוב מורכב משני אתגרים עיקריים: האחד לגרום ללקוח לפתוח את האימייל והשני להביא אותו לנקיטת פעולה ממשית. במאמר הבא אנו רוצים להתרכז באתגר הראשון והוא: לגרום ללקוחות לפתוח את המייל שמכם

למרות הפופולאריות הגוברת של שיווק דרך רשתות חברתיות, דיוור אלקטרוני עדיין מוכיח את עצמו כאחד מאפיקי השיווק הממוקדים והרווחיים ביותר. על פי נתונים, 44% מכלל האנשים אשר נרשמים לקבלת שירות מסוג זה ביצעו רכישה בעקבות אימייל שקיבלו. יותר מכך, מדובר באחד מערוצי השיווק בעלי אחוזי ההמרה הגבוהים ביותר.

איך שורת הנושא של המייל יכולה לגרום לקמפיין שלכם להצליח
כדי להגיע למרב התוצאות עליכם להקדיש מחשבה לשורת הנושא של המייל. שורת הנושא היא אחד האלמנטים החשובים, אם לא החשוב מכולם. ומדוע?

• היא יוצרת את הרושם הראשוני

• היא זו שתגרום לנמענים להחליט האם שווה להם להתעכב על האימייל שלכם

על פי מחקרים 35% ממקבלי האימייל מדווחים שהכותרת היא שתגרום להם לפתוח את האימייל ו-69% מהאנשים מעידים שידווחו על אימייל כספאם בהתבסס על הכותרת בלבד. ככה ששורת נושא טובה היא משמעותית ובעלת חשיבות. היות וכותרות טובות הו תוצר של ניסוי וטעייה הנה כמה כללים עליהם מומלץ לכם להתעכב כדי להגיע לתוצאה הרצויה.

5 טיפים לשורות נושא שיעלו את אחוזי הפתיחה של המייל שלכם
1. מיקוד רבותי מיקוד  בהנחה שהמייל שלכם נשלח לקהל יעד אשר בחר לקבל מכם אימיילים והפילוח שלו נכון ורלוונטי, כותרות ברורה אשר מעידה על תוכן האימייל שלכם תביא ליותר פתיחות. במחקר שנעשה על מדגם של למעלה מ – 45,000 נמענים, כותרת ברורה הביאה להרבה יותר פתיחות מאשר כותרת אובר יצירתית.

2. הכל מתחיל ביכולת שכנוע  כבני אדם יש מילים שפועלות עלינו ומשפיעות עלינו יותר מאחרות. סביר להניח כי הקורא הפוטנציאלי כנראה לא יקדיש יותר מ – 3 שניות להחלטה האם הוא רוצה לפתוח את המייל שלכם או לא. לכן השימוש במילות שכנוע הנכונות מגביר את הסיכוי שלו להגיד כן.

3. פרסונליזציה של שורת הנושא  אנשים מגיבים לשם שלהם בצורה לא רציונאלית. כאשר מדובר בשורות נושא, המצב אינו שונה. שורת נושא אשר משלבת את השם של הנמענים תביא ל -22% יותר פתיחות מאשר כזו ללא ציון השם. לכן מומלץ להשתמש בשם הפרטי של הנמען בשורת הנושא.

4. מה עובד עליכם  הירשמו לרשימות תפוצה של חברות אחרות על מנת לקבל מיילים. שאלו את עצמכם והקדישו זמן לגלות אילו כותרות גורמות לכם לפתוח את המיילים שאתם מקבלים. אם תנתחו את הממצאים תוכלו ליישם אותם על הלקוחות שלכם.

5. הישארו מיוחדים  כדי להעלות את סיכויי הפתיחה לאימייל שלכם, שורת הנושא שלכם חייבת להיות ייחודית כך שתבלוט בין שאר המיילים, אבל היא גם חייבת להבטיח תועלת ברורה עבור הלקוח. לכן דאגו להיות מיוחדים אך גם ממוקדים ותוכלו להגדיל את אחוזי הפתיחה של המייל.

A/B Testingמערכת מאפשרת לכם להתנסות בעצמכם

מערכת הדיוור של Pulseemמאפשרת לכם להתנסות ולנסות לפני שאתם מחליטים. כך לפני שאתם שולחים לכל רשימת התפוצה שלכם אימייל עם כותרת שאתם לא בטוחים בה, תעשו A/B Testing ותוכלו לבחון את הכותרות על 20% מרשימת הדיוור שלכם.

בונוס קטן מהמומחים של Pulseem תתעלמו ממיתוסים – תתמקדו בשורת נושא שהיא רלוונטית, מעניינת וממוקדת ואחוזי הפתיחה שלכם יעלו.

שורת הנושא שלכם היא גורם קריטי בהצלחת קמפיין האימייל שלכם. רוצים למקסם את תוצאות הדיוור שלכם? אנחנו הכתובת. צרו עמנו קשר, בואו לפגישה ועשו את הצעד הראשון בדרך להצלחה. מחכים לכם, צוות Pulseem.

"