כיצד למנוע דואר זבל ולהציל את הדיוור שלכם

דואר זבל נחשב לאחד המפגעים המציקים ביותר בתולדות האינטרנט. בדיוק מסיבה זו עסקים המספקים שירותים, תשתיות ותוכנות בתחום הדוא״ל עושים מאמץ ניכר למנוע את כניסתו אל תיבות הדואר המורשה. על הדרך, הם עלולים בטעות גם למנוע מהנמענים שלכם לקבל דיוור.

כיום ישנן מספר תוכנות שתפקידן לקטלג דואר וככלל – לאתר דואר זבל ולמנוע ממנו להיכנס לתוך תיבות הדואר. לנושא זה יש השפעה ישירה עליכם היות ובמידה והדיוור האלקטרוני ששלחתם מזוהה כדואר זבל הוא ימחק, לא יגיע ליעדו או יעבור לתיבת דואר הזבל של הנמען במקום לתיבת הדואר הנכנס שלו. בצורה זו הנמען לעולם לא יקבל את הדיוור שלכם.

בעיה משולשת

התוכנות נגד דואר זבל אינן מושלמות לפעמים התוכנות מתייגות דואר אלקטרוני לגיטימי כדואר זבל. בעיה זו מוכרת כ – false positive: דואר שיווקי מורשה אשר נתפס במערכת נגד דואר זבל. כך, גם אם הדיוור שנשלח הנו לגיטימי לחלוטין, ייתכן ותתגלה בעיית עבירות.

ישנה כמות עצומה של תוכנות למניעת דואר זבל כל תוכנה למניעת דואר זבל נוקטת בגישה שונה בדרכה למנוע את כניסתו של דואר הזבל לתוך תיבת הדואר. כתוצאה מכך המדוורים מתקשים ליצור ולשלוח דיוורים מורשים בעלי אחוז עבירות גבוה.

התוכנות אינן מספקות התרעה – ב- 60% מהמקרים בהם דיוור אלקטרוני מטופל כדואר זבל, לא תדעו כלל וכלל כי הדיוור שלכם נחסם או הגיע לתיבה הלא נכונה. הסיבה לכך היא שהתוכנות לא מתריעות על כך שהדואר נחסם ואתם לא תוכלו לדעת שיש לכם בעיית עבירות ולמנוע את הישנותה.

העבירות הינה בעיה גדולה אך יש לה פתרון – מערכת Pulseem

ישנן פעולות ברות ביצוע שיעזרו לכם לעבור את הסינונים ולהגדיל את העבירות שלכם. הצוות של Pulseem פועל ללא הרף כדי למצוא עבורכם פתרונות, גם אם אתם עוד לא מודעים לכך שאתם עלולים להיתקל בבעיה כלשהי. מערכת הדיוור המשולבת שלנו תספק לכם פתרון מדויק ויעיל לפתרון בעיית העבירות שלכם ותעזור לכם להגיע ישירות אל תיבת הדואר של הנמענים שלכם.

רוצים לשמוע על כך פרטים נוספים? אנו כאן בשבילכם. צרו עמנו קשר.

יש לנו את מה שאתם צריכים כדי להשיג את מה שאתם רוצים.