"

כל היתרונות שבמערכת משולבת לשיווק באינטרנט

קמפיין שיווק איכותי ויעילמתחיל בדפי נחיתה, ניוזלטר וכלי מעקב. אך זה לא מספיק. כל הכלים הללו צריכים להיות מדויקים, אמינים ואפקטיביים כדי לסייע לכם לאמוד את יעילותו של הקמפיין. כאן Pulseem נכנסים לתמונה.

אבטחת המידע היא שם המשחק

למערכת משולבת ישנם כמה יתרונות בולטים. העיקרי שביניהם מתבטא באפשרות לשלב את כל כלי השיווק תחת קורת גג אחת מבלי להסתכן בפיזור הנתונים האישיים של העסק, על כל הלקוחות הנאמנים שלו. המערכת המשולבת שלנו כוללת אבטחת מידע גבוהה יותר ומאפשרת לרכז את כל כלי השיווק יחדיו ועדיין להציע לקוחותיכם חוויה בטוחה ומאובטחת – הם אינם צריכים לחשוש להשאיר את פרטיהם האישיים יותר.

אם נסכם זאת בכמה מילים בעזרת מערכת השיווק המשולבת של חברת Pulseem תוכלו לכם על עצמכם ועל הלקוחות שלכם ולוודא שכל הנתונים, כולל הכל, נשמרים מאחורי חומת אש בצורה ובלתי ניתנת לחדירה.

מקסימום יעילות, מינימום עלות

מעבר לשיקולי אבטחת המידע, מערכת משולבת לשיווק באינטרנט תסייע לכם לחסוך זמן יקר ולא פחות חשוב מכך – כסף. מהיום תוכלו לרכז את כל המאמצים שלכם בפלטפורמה אחת בלבד. בצורה זו תייתרו את הצורך בהתקשרות עם חברות שיווק אחרות, תוכלו להוביל לחיסכון מקסימלי בעלויות וכן להפנות את הכסף שחסכתם לאפיקים אחרים. החל משליחת הניוזלטר, דרך שליחת הודעות SMS ודיוור אלקטרוני וכלה בניטור מהימן ומדויק של סטטיסטיקות השיווק, מערכת שיווק משולבת מבית Pulseem תאפשר לכם לנהל תחת קורת גג אחת את כל תחום השיווק שלכם.

לפרטים נוספים אודות המערכת המשולבת מבית Pulseem ועל כלל האפשרויות שהיא מעמידה לרשותכםצרו עמנו קשר.

נשמח לעמוד לרשותכם.

"