המטרה – למנוע מכם ""להידחף"" בדלת האחורית ולפתוח בפניכם את כל הדלתות הראשיות.

כלי הנשק – ערך מוסף לקוראים.

אם עדיין לא הצטיידתם במערכת ה- Pulseem המשולבת שלנו, זה הזמן. אם כבר עשיתם צעד ראשון בעולם שלנו והכרתם את המערכת, זה הזמן לעשות בה שימוש נכון. לפניכם כמה רעיונות יצירתיים שיכולים לעזור לכם להעביר את המסר בניוזלטר שלכם באופן מדויק ועם אחוזי עבירות גבוהים במיוחד:

חישבו מה מעניין את הלקוחות שלכם

מה הלקוחות שלכם מחפשים? מה יכול להועיל להם? אילו טיפים ישמשו אותם או יעזרו להם לנהל טוב יותר את הזמן שלהם? על שאלות אלו ואחרות הקפידו לתת מענה ונסו לגרום ללקוחות שלכם לקבל ערך מוסף מהמוצר או השירות שאתם מספקים. תהיו בטוחים שבדרך זו הם יחכו לניוזלטר שלכם.

הכניסו קצת צבע לפרסומות שלכם

לפרסום מוצרים או שירותים של חברות אחרות בניוזלטר שלכם יש יתרונות בולטים, בהנחה שהפרסומות בהן בחרתם קשורות לניוזלטר ולקהל היעד שלו. חשוב לזכור התאמה המושלמת בין הפרסומת לבין הניוזלטר היא מלאכת יד אמן, ואם באמנות שליחת המסרים הנכונים עסקינן – כאן בדיוק מערכת Pulseem נכנסים לתמונה, ומציעה לכם את האפשרות לצרף קבצים ותמונות לניוזלטרים שלכם בקלות וביעילות.

אקטואליה היא לא מילה גסה

אין כמו משלים להעביר מסר בצורה ברורה ונהירה. כדי לתת ללקוחות שלכם נקודה למחשבה – מצאו סיפור, משל או כתבה אשר קשורים לתחום עיסוקיכם וקשרו בינו לבין תמונת מצב רלוונטית בשוק המקומי. בדרך זו לא רק שתעשירו את לקוחותיהם אלא גם תוכלו להעניק להם שיעור לחיים.

ספרו סיפור אישי

עבודה רבת שנים אינה חפה מטעויות, החלטות קשות או אתגרים אותם יש לצלוח בדרך למעלה. שתפו את הלקוחות בסיפורי ההצלחה שלכם מבלי לחשוש להיכנס לדקויות. שתפו אותם גם באתגרים עמם נאלצתם להתמודד והלקחים שהפקתם לאורך התהליך ותהיו סמוכים ובטוחים שהם יאהבו לשמוע על הצרות שלכם וכן גם על דרכי ההתמודדות עמן.

שאלו אותם מה הם חושבים

לחזק את הקשר עם הקוראים שלכם משמעותו גם לתת להם להשפיע. אם ברצונכם שהניוזלטר יקלע בול למטרה, עליכם להקשיב לקהל היעד שלכם ולשאול אותו באופן ישיר איזה מידע ישמח לקבל. בעזרת מערכת Pulse Analytics באפשרותכם לבצע מעקב שוטף ולקבל נתונים בזמן אמת אודות איכות הקמפיין שלכם.

על פי הסטטיסטיקה – אחוז גדול מהאנשים מעדיף סטטיסטיקות

הסטטיסטיקות מדברות בעד עצמן, פשוטו כמשמעו. אנשים אוהבים סטטיסטיקות ולכן על פי רוב, הכתבות הפרקטיות הן אלו הפופולריות ביותר. אם אתם צריכים דוגמה כדי להבין את המסר של סעיף זה, הרי שכתבות העוסקות בנושאים כמו ""5 הדרכים הטובות ביותר…"" 7 טיפים בנושא…"" או ""20 רעיונות לניוזלטר"" תמיד יעניינו קוראים. זה בדוק!

צמאים לעוד רעיונות שיתנו מעוף לכל ניוזלטר פרי יצירתכם? צרו עמנו קשר וצוות Pulseem ישמח למצוא עבורכם את הנוסחה המנצחת עבור הניוזלטר הבא שלכם!