החגים כבר כאן, ומיד אחריהם – והפעם בסמיכות ממש – חגי המכירות של חודש נובמבר.
מה זה אומר על תיבות הדואר האלקטרוני של לקוחותיכם? הן ייראו כמו נתיבי איילון בשעות השיא: גודש מטורף של מילים כמו סייבר מאנדיי, בלאק פריידיי, בעל הבית השתגע ועוד. סביר להניח שגם אתם תהיו חלק מהנוסעים בפקק הזה, כי צריך. אבל בווייז של פולסים יש דרך סודית וקוראים לה: Web Push Notifications.

התראות Web Push מוצגות כהתראות בטלפון הנייד, בטאבלט או על צג המחשב (נייח או לפטופ). אם חשבתם שמדובר בנוטיפיקציות שמגיעות מאפליקציה מסוימת – אז לא. אתם לא חייבים להיות בעלים של אפליקציה, האתר שלכם לגמרי מספיק. התראות Web Push נשלחות באמצעות הדפדפן שבו משתמש הלקוח (כרום או מוזילה) כאשר אופן הקבלה של התראות אלה, דומה לאופן שבו מתקבלות כלל ההתראות בטלפון הנייד או על צג המחשב (Desktop).

 

 

 

התראות Web Push נשלחות ללקוחות שהסכימו לקבל אותן, באמצעות אישור בלחיצה על הודעה הדומה לזו שבתמונה המצורפת מטה. מכיוון שהודעה זו דומה להודעת מערכת, לקוחות רבים נוטים לאשר אותה בקלות יחסית.

 

התראות Web Push מציגות ללקוחות הודעה קצרה ואפקטיבית ביותר היכולה לכלול: תמונה, טקסט, אייקון וכפתור הנעה לפעולה (לינק). תוכן ההודעה והתמונה נתונים לבחירת השולח וממשיכים את שפת המותג הקבועה. האטרקטיביות של התראות אלה נעוצה בקשר ישיר עם הלקוחות, שאינו עובר מסננת של גורם מתווך כגון רשת חברתית או ספקית אימייל. למעשה, התראות Web Push מאפשרות לפנות אל הלקוחות שאינם מעוניינים להשאיר את פרטיהם האישיים באתר, אך כן מעוניינים לקבל תוכן בדמות מבצעים או עדכונים.

איך התראות Web Push מסייעות להגדיל מכירות?

מכירות ושירות לקוחות – התראות Web Push מסייעות לקדם מוצרים ושירותים חדשים, לתקשר מבצעים קצרי טווח (Flash sale) ולהעניק הטבות שונות.

עגלות נטושות – התראות Web Push מאפשרות לפנות אל לקוחות שהשאירו באתר עגלה נטושה וקוראות להם להשלים רכישה – זה המקום שלכם להציע משלוח חינם או עידוד רכישה נוסף.

בניית מעורבות ונאמנות למותג – התראות Web Push "קוראות" ללקוחות לקרוא תוכן חדש באתר, מודיעות על מוצר חדש, על מוצר שחזר למלאי או אפילו על שידור לייב שעומד להתחיל. התראות Web Push יכולות לקרוא ללקוחות להירשם לניוזלטר או לעמודים ברשתות החברתיות, ומגבירות את התנועה (טראפיק) לאתר באופן כללי.

עוד משמשות התראות Web Push להעברת מסרים שונים ובהם שליחת אישורי עסקאות, בקשת משוב על שירות ועוד.

מה צריך כדי להפעיל Web Push Notifications באתר העסק?

כדי להפעיל התראות Web Push יש להטמיע סקריפט ייעודי שלא דורש ידע טכני מוקדם. לחיצה כאן תוביל אתכם להסבר המדויק.

מהם היתרונות של Web Push Notifications לעומת כלים אחרים?

תשכחו מהספאם! התראות Web Push מגיעות ל-100% לקוחות שאישרו קבלה! עם הכניסה לדפדפן תופיע ההודעה והלקוחות יצפו בה באופן מידי או בזמן נוח אחר (בהתאם להגדרה).

שיעור הרשמה גבוה – מכיוון שהלקוחות לא נדרשים למילוי פרטים אישיים, וכל שנדרש מהם הוא לחיצת כפתור, ההיענות היא גבוהה יותר מההיענות לדיוור.

להודעות פוש יש שיעור תגובה גבוה – עד פי 4 לעומת התגובה לדואר אלקטרוני.

עלות נמוכה – התראות Push, ברוב המקרים, הן ערוץ שיווקי זול יותר מערוצים אחרים, ובוודאי בהשוואה לפרסום במנועי חיפוש או ברשתות החברתיות.

הטכנולוגיה זמינה עבור כ-80% מהגולשים ברוב הדפדפנים: כרום, איירון, ברייב, אופרה, ספארי, פיירפוקס ואדג'.

למה לבחור במערכת ה- Web Push Notifications של Pulseem?

פולסים מאפשרת לנהל את כל התקשורת עם הלקוחות בפלטפורמה אחת: ניוזלטרים, הודעות SMS והתראות Push – עם אפשרות לשילוב מרכיבי אוטומציה שיווקית לכל אחד מהשירותים. כך מתקבל אקוסיסטם שלם של תקשורת עם לקוחות במערכת ניהול חדשנית: ניהול קהלים, תזמון קמפיינים לפי סגמנטציה, אוטומציה וצפייה בסטטיסטיקה של כל אחד מן הכלים