מנגנון שיתוף חברתי אוטומטי – מהו ולמה הוא נחוץ?

צוות המומחים של Pulseem החליט להוסיף פיצ'ר חדש למערכת, על מנת לתת לכם את האפשרות לשתף בזמן אמת או בכל מועד אחר את המסר השיווקי שלכם.
בעזרת פיצ'ר השיתוף, המערכת תשתף את התוכן הרצוי בדף העסקי שלכם בכל רשת חברתית לבחירתכם.

שיתוף שיתוף ועוד פעם שיתוף

בעידן המודרני נושא השיתופיות הפך למאוד חשוב: האינטרנט בכלל והרשתות החברתיות בפרט מאפשרים לשתף מידע עסקי-שיווקי בצורה פשוטה, ממוקדת ומהירה ובכך להגיע לכמות גדולה יותר של אנשים בפרק זמן קצר יחסית. בעגה המקצועית שיתופיות נקראת ""שיווק ויראלי"" והיא לרוב מאופיינת עם פרסום ""מפה לאוזן"". כיום רשתות חברתיות וביניהן פייסבוק, הנחשבת לרשת החברתית הגדולה והנפוצה ביותר, מאפשרות הן לאנשים והן לבעלי עסקים לשתף מידע וכך להגיע לתפוצה גדולה בהרבה יותר.

ואם אפשר לתבל בוויראליות
בתוך מערכת הדיוור ישנה האפשרות להוסיף כפתור שיתוף (המוכר גם בשמו הלועזי – SHARE) ברגע שעשיתם שיתוף למסר השיווקי שלכם הנמענים שלכם יוכלו להגיב בזמן אמת על ההודעות שלכם, לשתף אותן ואף להעביר אותן הלאה. בדרך זו תוכלו להפיץ את הבשורה בדרך יעילה, ממוקדת ותמציתית.

Pulse Pages עושה את העבודה בשבילכם

מהיום תוכלו לעשות שימוש ב- Pulse Pages ולבנות דפי נחיתה מגוונים התואמים את ההעדפות העיצוביות כמו גם את הצרכים שלכם. דפים אלו דף מותאמים גם לרשתות חברתיות, לרבות לפייסבוק ובעזרתם ניתן להתחבר ולחבר בין כל עולמות התוכן האפשריים.

תהיו חברותיים יש לזה רק יתרונות

מלבד היתרונות הברורים מאליהם, לשיתוף ישנם גם יתרונות נוספים:

סנכרון בזמן אמת המערכת של Pulseem מאפשרת שיקוף מלא של המסר השיווקי שלכם לרשימת התפוצה שלכם ברשתות החברתיות.

חשיפה גבוהה יותר לקהל היעד שלכם שיתוף ברשתות החברתיות מאפשר לכם להגדיל את קהל היעד באופן משמעותי ובכך להגדיל גם את היקף המכירות.

קבלת משוב וחוות דעת – בעזרת שיתוף ניתן לקיים דו שיח ולקבל פידבקים על התוכן השיווקי לפני או אחרי השליחה ובהתאם לזאת להחליט האם נדרש לבצע אי אלו שינויים.

אנו מזמינים אתכם ליהנות מכל היתרונות שמערכת Pulseem מציעה לכם.
לפרטים נוספים, ייעוץ והצעות מותאמות אישיתצרו עמנו קשר.