"

נגיף הקורונה סחרר את המשק, והרחיק את בני ובנות המין האנושי זה מזה • אבל האנושות לא מפסיקה לצרוך מוצרים ושירותים, גם אם בצורה אחרת • מהי הדרך הטובה ביותר להגיע אל הלקוחות שלכם בימים אלה? (רמז: זה לא בעזרת המרפק)

בשבועות האחרונים נטרפו כל הקלפים המוכרים של עולם השיווק והפרסום. קמפיינים נגנזו, ההומור השתנה, חנויות הפכו למחסנים והשליחים הפכו לאנשי המקצוע העסוקים ביותר. ולמעשה, מצד אחד, רוב השוק עבר לדום ועצר תקציבים.

מצד שני, כל החברות עוברות תהליך ייעול ומחפשות אפיקים חדשים לצמוח. אנחנו רואים חברות שמדוורות דרכנו שנים פשוט משנות מסלול, משנות מוצר, מתייעלות.

מצד אחד, יש ירידה משמעותית בקמפיינים פרסומיים בטלוויזיה ובדיגיטל מאחר שרוב השוק לא מתפקד.

מצד שני, המחיר לחשיפה ירד משמעותית ופרסום הפך להיות הרבה יותר זול ואטרקטיבי. למשל, אם תכננתם לתקצב 30% לטובת פרסום תדמיתי נטו, זאת הזדמנות מצוינת לבלוט, ואם תכננתם לשווק מוצר או שירות חדש בקרוב, זה הזמן לספר ללקוחות מה התוכנית שלכם לעתיד.

מצד אחד, כולם סגורים בבתים, רחוקים אחד מהשני ומחפשים סוגי תעסוקה אינטרנטיים: הורים מזמינים מוצרי יצירה לילדים, מבוגרים קונים קורסים מקוונים ומנצלים את הזמן הפנוי להשלמת השכלה מקצועית ולשכלול תחביבים – כולל תיקונים ושיפוצים קלים בבתים.

מצד שני, כולם משתוקקים לתקשר. אנשים קוראים יותר, יוצרים יותר, מדברים יותר בטלפון, את כ-ל אתרי החדשות, וכן – גם את כל המיילים שנשלחים אליהם. בעיקר את אלו שמכילים תוכן איכותי ורלוונטי לימים האלה ולזמן הפנוי שהם יוצרים. הלקוחות שלכם מחכים לניוזלטרים המספרים על העסק שלכם, על האיכויות המיוחדות של המוצרים והשירותים שלכם, המותאמים במיוחד לימים האלה.

מצד אחד, המשק בסוג של עצירה, מצד שני, עסק אף פעם לא עוצר. תמיד יש מה לעשות. אם זה סדר, צמצומים, תוכניות לעתיד, בניית תשתיות חדשות, לימודים, סיום הקמת האתר, בניית נקודות מכירה חדשות אונליין. מכירים את המשפט הזה מפעם ""אם רק היה לי זמן""… אז זה הזמן.

יש לכם מאגר של כתובות מייל של הלקוחות שלכם – שלחו להם ניוזלטרים וסמסים עם תוכן איכותי, ספרו להם מה התוכניות לעתיד, מחשבות, הצעות וכל מה שמשדר אופי, כי לאופי אנחנו נקשרים רגשית.
עסקים קטנים ובינוניים, מבוססי אוכלוסייה מקומית – הזמן הזה הוא הזמן שלכם להגיע אל תושבי השכונה שלכם, להציע להם את מה שהם צריכים ולחזק את הקשר איתם. הם יזכרו אתכם גם ביום שאחרי.

מצד אחד, הלקוחות רחוקים.

מצד שני, יש הזדמנות להיות הכי קרובים.

תתקרבו.

מעוניינים במידע נוסף?
מוזמנים לפנות אלינו תמיד לקבלת טיפים ודרכים חכמות לדבר עם הלקוחות,
מבטיחים לפנק בקפה וירטואלי 😉

"