"

עבירות הדיוור – למה התכוון המשורר?

בעולם הדיוור האלקטרוני, עבירות היא שם נרדף להצלחה. הצלחתם ללכוד את עיניו של הנמען והוא פתח את המייל? בינגו. אם אתם חדשים בתחום ותוהים על מה כל המהומה, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן – כדי לשפר את העבירות שלכם.

אז נשאלת השאלה הבלתי נמנעת – מה כל כך קשה בשליחת הודעות מייל? אחרי הכול, כל מה שיש לעשות הוא לכתוב את תוכן הדואר אלקטרוני, למלא את כתובת הנמען בשדה המתאים, ללחוץ על ""שלח"" והופ – התוכן ששלחתם נוחת ישירות בתיבת הדואר של הנמען לאחר דקה או שתיים. אם אתם חושבים שזה הכל, הרשו לנו לגלות לכם שאתם טועים. לא כל הנמענים יקבלו את הדיוור שלכם. ליתר דיוק, אם נסתמך על סטטיסטיקה הרי שאצל 40% מהנמענים ההודעה תנחת ישירות לדואר הספאם, בעוד ש – 10% לא יקבלו אותה כלל.

למה כמעט 50% מהנמענים לא מקבלים את הדיוור שלכם?

תופעה זאת נגרמת עקב שני גורמים עיקריים:

1. אמצעים למניעת דואר זבל

2. תקלת ""שגויים""

מיילים שגויים הם דיוורים שחוזרים כ- returned to sender ואינם הגיעו אל הנמען עקב מגוון סיבות. למרות שהדואר נשלח הוא אינו מגיע אל היעד כאשר תשתיות הדיוור מזהות בעיה ומתריעות עליה בפני השולח.

איך דיוור אלקטרוני הופך ל""שגוי""

ניתן לחלק את הסיבות לשתי קבוצות עיקריות:

● בעיה טכנית עם כתובת הנמען – כמו למשל כתובת דואר אלקטרוני שלא קיימת. בהנחה שהאנשים אליהם אתם מעוניינים לדוור אכן מסרו את כתובתם הנכונה, נשאלת השאלה, המוצדקת, איך יכול להיות שיש לי כתובות שאינן קיימות בכלל? העובדה המצערת היא שכתובות לא קיימות הן בלתי נמנעות מסיבות רבות. לשגיאות כאלו קוראים שגיאות HARD- כתובות ברשימת תפוצה שאינן תקינות או שאינן קיימות יותר.

● שגיאות הנוצרות מבעיה טכנית זמנית בהעברת הדיוור האלקטרוני – סיבה אחרת לדואר שגוי היא תקלה זמנית כמו בעיות בתקשורת האינטרנט, ביניהן בעיות פיזיות לאורך הקו או ירידת אתר כזה או אחר לכמה שעות לצורך תחזוקה. במקרים כאלו, כל דואר אלקטרוני שישלח, לא יעבור. ישנן בעיות זמניות (לרוב קוראים לבעיות אלו שגיאות MEDIUM) והן מטופלות בצורות שונות על ידי מערכת הדיוור האלקטרוני שלכם. הטיפול בשגיאה זו תלוי בסוג הבעיה וכן בסוג ואיכות מערכת הדיוור האלקטרוני שבה אתם משתמשים.

מכאן חשיבותה של העבירות

כאשר בוחנים את הנתונים המשוואה המתקבלת פשוטה למדי: ככל שהעבירות גבוהה יותר, גם איכותו ויעילותו של הדיוור שנשלח אל הנמענים יהיה גבוה יותר. המערכת המשולבת של Pulseem
לא רק שמפלסת את הדרך ללקוחות שלכם מהר יותר, אלא שגם מקפידה על רמת עבירות מקסימלית ועל טיפול אוטומטי בדיוורים חוזרים או שגויים.

הצעד הראשון לעבירות מתחיל ב-Pulseem. אנחנו מזמינים אתכם ליהנות מעולם שלם של אפשרויות דיוור אלקטרוני ושיווק העסק שלכם. זה הזמן ליצור איתנו קשר.

"