דפי נחיתה לעסקים – הדרך הבטוחה להניע לפעולה

 

מה זה בעצם דף נחיתה?

דפי נחיתה לעסקים, אלו עמודי אינטרנט בודדים, המכילים תוכן ממוקד ומטרתם לקדם שירות, מוצר, פעילות או אירוע של בית העסק. המטרה של הקמת העמוד היא להניע את הלקוחות לביצוע פעולות כמו הרשמה, יצירת קשר או רכישה ישירה של שירות או מוצר.
דפי נחיתה מוצלחים יאפשרו ללקוחות ליצור קשר מהיר עם בית העסק בדרכים שונות, לדוגמא, כפתור לצלצול טלפוני ישיר או שליחת וואטסאפ, טופס קצר למילוי פרטים שמייצר לידים, אפשרות לשליחת מייל וכדומה.

 

מה כותבים בדף נחיתה?

על מנת לייצר דף נחיתה איכותי, יש להעניק תשומת לב מרובה לכתיבת הטקסט שיופיע בו. חשוב לוודא שהוא קצר, קולע ומכיל כותרות ברורות ופשוטות. עוד יש לשים לב שהפנייה בדף מתאימה ממוענת הן לנשים והן לגברים, ומכוונת לקהל היעד הרצוי שהוגדר מראש. טקסט ממוקד וברור יניע את הלקוחות לפעולה, יעלה את יחס ההמרה ויגדיל את ההכנסות.
מכיוון שהתוכן ואופן הכתיבה שלו משמעותיים כל כך, יש לבחור בקפידה את האדם שכותב אותו. בעידן הנוכחי, נכון שניתן להיעזר במערכת AI לצורך ביצוע הפעולה, אבל יש לקחת בחשבון שהתוצאות שיתקבלו לרוב לא תהיינה מדויקות. למערכת כזו גם אין אפשרות להתאים את התוכן למיתוג ולאופי של בית העסק. לכן חשוב להעסיק אדם בעל יכולות כתיבה וקופירייטינג גבוהות, שבקיא בשפה השיווקית של החברה. זה יכול להיות אחד העובדים, כותב חיצוני או הצוות של משרד הפרסום או הדיגיטל של העסק.

 

איך מעצבים דף נחיתה?

דפי נחיתה לא נראים כמו עמודי אינטרנט סתמיים. מטרת העסק היא ליצור דפי נחיתה מעוצבים, בעלי נראות מושכת, מעניינת וברורה. דף נחיתה שמעוצב בצורה נכונה, יגרום ללקוחות להבין בקלות במה מדובר. כך הם יוכלו לקבל החלטה מהירה לגבי הפעולה אותה מבקש הדף לקדם. דפי נחיתה כאלה, יביאו לידים רבים עם אחוזי המרה גבוהים במיוחד.
במקרה הזה, יש בהחלט אפשרות לעצב את דף הנחיתה באופן עצמאי לחלוטין. כאשר נעזרים לצורך בניית הדף במערכת ייעודית בעלת תכונות מתקדמות, ניתן לבנות בעזרתה דפי נחיתה בעלי נראות מקצועית לחלוטין. מערכת כזו תאפשר בחירה בין תבניות עיצוב שונות, וכן עיצוב מותאם אישית של דף הנחיתה, באופן קל וידידותי. ניתן להטמיע בתבנית תמונות, טקסטים וכותרות והיא גמישה לחלוטין.

 

כמה עולה להקים דף נחיתה?

עלות הבנייה של דפי נחיתה לעסקים לא חייבת להיות גבוהה. ניתן להקים דף נחיתה זול, בעל נראות טובה ומקצועית, שמכיל את כל הפונקציות החשובות לבית העסק. באופן זה, עלות ההקמה של הדף מתגמדת מול התוצאות שצפויות להתקבל באמצעותו.

 

5 דברים שדף נחיתה מוצלח חייב לכלול

התמקדות בנושא אחד בלבד – על מנת לא לפזר את תשומת ליבו של הלקוח, ולהניע אותו לפעולה ספציפית, חשוב שהדף יכלול נושא מרכזי אחד. הנושא יכול להיות מוצר, שירות, הטבה, או פעילות כמו תחרות או הגרלה.
טקסט קצר וממוקד – על מנת שהלקוח יקבל את המידע הדרוש לו בצורה מהירה, ברורה וקולעת, על הטקסט להיות באורך שיאפשר קריאה מהירה וקלה שלו. טקסט ארוך מדי עלול לבלבל, לעייף ולגרום לנטישת העמוד.
הסבר כללי על הנושא – אחרי שהלקוח יבין את מטרת הדף, ניתן להוסיף פירוט מעמיק יותר ואחריו, קריאה שתניע אותו לפעולה. המידע יבהיר למי מתאימים המוצר או השירות, על איזה צורך הם עונים, מה יתרונותיהם וכדומה.
עיצוב מקצועי – יצירה של רושם ראשוני מוצלח, תמשוך את העין ותאפשר קריאה והבנה מהירות של תוכן העמוד. גם מבחינת ההנעה לפעולה, כדאי לקחת בחשבון שהלקוח מושפע משמעותית מהעיצוב של דף נחיתה. מחיר העיצוב במקרה של שימוש בתבניות קיימות ועיצוב הדף באופן עצמאי, נמחק לחלוטין מהתקציב. הדבר מייצר יחס עלות-תועלת מצוין עבור בית העסק.
אמצעי התקשרות – כדי לייצר לידים איכותיים, דף הנחיתה חייב לכלול מגוון דרכים ליצירת קשר עם בית העסק. למשל, טופס קצר להשארת פרטים, וכן כפתורי חיוג ישיר, משלוח וואטסאפ או שליחת מייל.

 

מה היתרונות של דפי נחיתה איכותיים?

1. דף נחיתה זול הוא אמצעי שיווק יעיל במיוחד, בעל אחוזי המרה גבוהים. הוא מניע את הלקוחות לפעולה ומגדיל את ההכנסות משמעותית ביחס להוצאות. כאמור, יש לקחת בחשבון הימנעות מתוצאות עקיפות כמו אחסון הדף וכן את האפשרות להימנע לחלוטין מהעסקת נותני שירותים שונים.
2. יצירת רושם ראשוני מהיר, המעיד על מקצועיות העסק וממתג אותו בצורה חיובית. כך ייווצר עניין אצל הלקוח כבר ממבט ראשון, והוא לא ינטוש את העמוד.
3. בעולם התחרותי בו פועלים העסקים השונים, חשוב לשמור על בידול וייחודיות. דף נחיתה מאפשר להגביר את הבולטות של בית העסק, וכן של המוצר או השירות שהוא מעוניין לקדם.
4. קידום מגוון תכנים בצורה קלה ומהירה, באמצעות מערכת ידידותית לתפעול עצמי. כך בית העסק יכול להקים את דפי הנחיתה בעצמו, ללא צורך בהעסקת מעצבים, מתכנתים ובוני אתרים.
5. דפי נחיתה מאפשרים גמישות מקסימלית. ניתן להשתמש בהם למגוון צרכים, כחלק מקמפיין כללי או לצורך קידום של מטרה ממוקדת. זו יכולה להיות למשל חשיפה של מוצר חדש, מבצע או הטבה בלעדיים, פרסום של אירוע השקה, הכרזה על הגרלה או תחרות, ועוד.
6. שליחה לרשימות תפוצה מפולחות, בהתאם לקהל היעד הרלוונטי. הדבר משמעותי, מכיוון שהגעה לדף נחיתה שאינו רלוונטי ללקוח, עלולה לגרום לו להסיר את עצמו מרשימת התפוצה.
7. השארת פרטים בצורה מהירה, ברורה וקלה. כך בית העסק יכול לאסוף נתונים על הלקוחות ולקבל אותם ישירות למייל.
8. ניתן לקדם דפי נחיתה באמצעות קידום ממומן בפייסבוק או בגוגל. בנוסף, ניתן להטמיע אותם בדיוור ישיר, כך שיגיעו ללקוחות ישירות למייל.

 

פולסים – הקמת דפי נחיתה מקצועיים

על מנת לבנות דפי נחיתה מוצלחים שמייצרים לידים איכותיים, מומלץ להיעזר בחברה מקצועית. חברה המתמחה במעלת מערכת מתקדמת של דפי נחיתה, תאפשר לעסק ליהנות מיתרונות רבים כמו הקמת הדף על הדומיין הקיים של העסק, מה שחוסך הוצאות אחסון נוספות לצורך בניית דף נחיתה. מחיר, באופן טבעי, הוא שיקול משמעותי, ולכן חשוב לקחת בחשבון גם את ההוצאות העקיפות.
בית העסק יוכל להיעזר במערכת פשוטה וידידותית לתפעול, המאפשרת להקים את עמוד הנחיתה באופן עצמאי וכך, לחסוך עלויות נוספות של מעצבים ובוני אתרים. חברת פולסים מציעה ממשק פשוט וידידותי למשתמש, שמאפשר בניית דפי נחיתה מקצועיים בעצמכם. תוכלו להזין טקסט ולעצב את העמוד בקלות כראות עיניכם, או להיעזר בתבניות מעוצבות מראש.
בנוסף, תוכלו להטמיע בדף הנחיתה פיקסלים של גוגל ופייסבוק, שיאפשרו מעקב מדויק אחרי הפעילות בדף, שיכלול גם דוחות מתקדמים, המפרטים את כמות הכניסות והפעולות שבוצעו בעמוד.
באמצעותנו תוכלו גם לשלב את עמוד הנחיתה בדיוור, בהודעות SMS ובהתראות דרך האתר (web push).

למידע נוסף דברו איתנו 03-5240290