"

פתרונות דיוור מבית Pulseem

אי פעם שאלתם את עצמכם מדוע העסק עומד במקום ולא ממריא? הסיבות להצלחה או לכישלון העסק רבות ומגוונות, אולם אחת הנפוצות ביניהן היא כישלון בשימור לקוחות. איך נמנעים מזה? זה פשוט עם מערכת Pulseem.

כבר שנים רבות שפתרונות דיוור נותנים מענה מושלם לבעלי עסקים שרוצים לשמר לקוחות קיימים או לגייס לקוחות חדשים. הסיבה לכך פשוטה – הם מבוססים על מערכות מתקדמות השולחות דברי דואר ישירות אל תיבת הדואר הנכנס של הלקוחות הקיימים והרשומים בעסק. באמצעות הדיוור יכולים הלקוחות הרשומים להתעדכן במוצרים חדשים של העסק, בשירותים שהתווספו, במבצעים שווים ובעוד המון הפתעות אשר יקדמו את העסק ואת רווחיו באופן משמעותי.

המערכת המשולבת של Pulseemעולם שלם של אפשרויות דיוור
באמצעות מערכת הדיוור המשולבת של Pulseem תוכלו שלא רק לשלוח דיוור אלא גם לערוך באופן יומיומי את רשימת התפוצה שלכם, לזכות למעקב ובקרה אחר תוצאות הקמפיין, לבנות דפי נחיתה או קמפיין רספונסיבי וכן להעלות תמונות או קבצים גדולים לדיוור שלכם. כל זאת ועוד מבלי להתפשר על מידת עבירות גבוהה במיוחד.

מה היתרונות שלנו?
פתרונות הדיוור של Pulseem מביאים עמם המון יתרונות, במיוחד לבעלי עסקים. מהיום תוכלו לשמר לקוחות בצורה אידיאלית ואפקטיבית – הפתרונות שלנו מאופיינים בחדשנות ובקדמה ולכם הם נותנים מענה לכל צורך עכשווי וכן לכל בעיה אשר עלולה להתקיים כתוצאה משליחת דיוורים. מלבד שימור לקוחות קיימים, בעזרת המערכת המשולבת שלנו תוכלו להביא גם להגדלת רווחים, שכן יותר לקוחות יחזרו לבצע רכישות שוב ושוב.

יעילות + יצירתיות = עבירות גבוהה

מערכת הדיוור של Pulseem נחשבת מורשית ולכן מידת העבירות שלה גבוהה יותר. המיילים שאתם שולחים יגיעו ישירות לתיבת הדואר הנכנס של הנמענים ולא לדואר הזבל. לכל אורך שנות פעילותנו אנו חושבים כיצד לייעל את אפשרויות הדיוור שלכם, כדי שתוכלו להפיק מהם את המרב. כתוצאה מכך, אנו הוגים פתרונות יצירתיים הנותנים מענה למגוון הצרכים המשתנים שלכם וזמינים עבורכם בדרככם להשיג את כל שאתם רוצים.

לפרטים נוספים אודות מערכת הדיוור המתקדמת שלנו צרו עמנו קשר.
נשמח לעזור ולספק גם לכם פתרונות איכותיים.

"