פתרונות שיווק לעסקים – כלים דיגיטליים מתקדמים לשיווק

כל בית עסק משתמש באמצעים שונים, על מנת לשווק מוצר או שירות שהוא מציע ללקוחותיו. רוב העסקים נעזרים באמצעי שיווק בודדים שאין ביניהם סנכרון. זאת במקום להשתמש במגוון של פתרונות שיווק לעסקים, שיסייעו להם להגיע לקהל רחב באופן יעיל, חסכוני וממוקד בהרבה.

בין מגוון השירותים בהם ניתן להשתמש, ישנם פתרונות שיווקיים ותיקים ומוכרים, כמו שליחת דיוור אלקטרוני או הודעות SMS. בשנים האחרונות, כתוצאה מפיתוח ושימוש בטכנולוגיות חדשניות, נוספו להם פתרונות עדכניים יותר כמו הודעות Web Push או שימוש במערכות של אוטומציה שיווקית. כלל הפתרונות יחד, במיוחד כאשר הם משולבים זה בזה ופועלים באופן מסונכרן, מאפשרים לבית העסק ליהנות ממגוון של יתרונות שיווקיים. הדבר אף מאפשר לו למדוד את יעילות האמצעים השיווקיים השונים בזמן אמת, ולשפר את הקמפיין באופן שוטף בהתאם לצורך.

מכיוון שכל בית עסק זקוק לשירותי שיווק ומכירות ספציפיים, שימוש במגוון הרחב והמתקדם הקיים כיום בשוק, יאפשר להתאים את השימוש בהם לצרכים ולמטרות שלו, באופן המדויק ביותר. צרכים אלה נגזרים מסוג השירותים והמוצרים שהוא משווק, מקהל היעד אליו הוא פונה ומהנפח של הפעילות העסקית שלו.
הגמישות של אמצעים דיגיטליים מתקדמים, הופכת אותם לכלי שיווק לעסקים קטנים ובינוניים ולא רק לחברות גדולות. כך כל בית עסק יכול לבחור באילו כלים הוא משתמש ולאילו מטרות – החל מגיוס עובדים או משקיעים, דרך מכירה ישירה של מוצר או שירות אישי, ועד משלוח תזכורות למבצעים והטבות.

 

מרחיבים את המגוון – מעלים את המכירות

בתי עסק רבים מסתפקים בכלי שיווק בודדים, כמו ניוזלטר או דפי נחיתה. לכאורה, הדבר מייצר חסכון משמעותי בהוצאות ובזמן, אך בפועל העסק מונע מעצמו גידול משמעותי בהכנסות.
ככל שהוא ייעזר במגוון רחב יותר של פתרונות שיווקיים וישתמש בהם באופן חכם, כך יעלה הסיכוי להגדיל את מחזור המכירות שלו. כיוון שכך, מדובר בטקטיקה שיווקית משתלמת במיוחד, שמחזירה בקלות את ההשקעה. היא מאפשרת בין היתר:

1. פנייה לקהל יעד רחב באמצעים מגוונים, המעלים את יחס ההמרה. לדוגמא, לקוח שלא פתח את הדיוור, יפתח את הודעת ה SMS. לקוח שכבר נחשף למבצע או הטבה מוגבלים בזמן, ייזכר בהם כאשר יקבל מהעסק הודעת Push.
2. שליחה ישירה של הטבות ומבצעים שונים, במטרה לעודד רכישות מיידיות, לשמור על הלקוחות הקיימים או להניע לקוחות חדשים לבצע רכישה ראשונה. התוצאות מוכיחות, שכאשר מידע כזה נשלח ללקוח באופן ישיר ולא דרך פרסום עקיף, יחסי ההמרה גבוהים בהרבה.
3. בניית קמפיין רב-ערוצי, שממקסם את חשיפת המוצר או השירות. לקוחות שונים רגילים לקבל מסרים בדרכים שונות, וכל אחד מהם יכול להיות מונע לפעולה באופן אחר. כאשר נחשפים למסר מזוויות שונות, הדבר מטמיע אותו ומאפשר ללקוח לפעול באמצעות השירות השיווקי המתאים לו.
4. העמקה והשבחה של התקשורת בין הלקוחות לעסק, שתורמת לחיזוק האמון והמיתוג. שימוש בדרכי התקשרות שונות לא רק חושפת את הלקוח לבית העסק ולשירותים שלו באופן תדיר ומקיף יותר, אלא גם גורמת לו להרגיש משמעותי עבורו ומאפשרת לו ליצור עמו קשר בקלות.
5. שימוש במגוון פעולות מהירות בזמן אמת, על מנת לענות מייד על צרכי הלקוח. לדוגמא, שליחת סיסמא, שליחת קוד קופון, צלצול חוזר מיידי אחרי מילוי פרטים או משלוח פנייה וכדומה.
6. איסוף מידע מגוון על הלקוחות באמצעים שונים, בהתאם למטרות ולצרכים של בית העסק. כך למשל לקוח יכול למלא טופס משוב, לענות על סקר ולפנות לבית העסק, כאשר בתוך כך הוא מעביר לו מידע רלוונטי ועדכני.
7. הפקת דוחות מתקדמים, המאפשרים מעקב אחרי תנועות הלקוח וניתוח נתונים. הדוחות מסייעים לעסק לשפר את איכות השירות וחוויית הרכישה, כמו גם לדייק את הקמפיין השיווקי.
8.עריכת סקרים ושאלונים מתקדמים, בעזרתם אפשר ללמוד על צרכי הלקוח ולקבל ממנו משוב. הדבר חיוני על מנת שהעסק יוכל להתאים את עצמו ללקוח, לייצר פרסונליזציה של הפניות אליו, לשפר את השירות הניתן לו ולפלח את קהל היעד בצורה מדויקת יותר.

 

פתרונות שיווק לעסקים תחת קורת גג אחת

על מנת להפיק את המירב מכלי שיווק שונים, מומלץ להתנהל מול חברה אחת המתמחה במגוון של כלים מתקדמים ומעניקה שירותי שיווק ומכירות לעסקים. חברה זו, תנהל את הפעילות באופן יעיל ומקצועי, וכך גם יתאפשר סנכרון מלא בין הכלים הדיגיטליים השונים. הסנכרון חשוב לצורך יצירת קמפיינים משולבים, איסוף והצלבת נתונים וניתוח מקיף של התנהלות הלקוחות.

מסיבות אלה, חשוב לוודא שהחברה מתמחה מגוון של מוצרי שיווק לעסקים:

  • מערך eCommerce – בנייה של חנות אינטרנטית מתקדמת יכולה למקסם את יחסי ההמרה; לשפר את חוויית הקניה; לספק דוחות של החזר השקעה (ROI) ולאסוף מידע על ביצועי החנות.
  • דיוור אלקטרוני – שליחת דיוור באופן ישיר לרשימות תפוצה מפולחות וממוקדות, מקדם את מטרות העסק ומניע את לקוחותיו לביצוע הפעולה הרצויה.
  • הודעות SMS, Flash SMS ו-MMS – שליחת הודעות טקסט, תמונות והודעות Flash, שנפרשות על פני מסך הטלפון כולו. הודעות מסוג זה יוצרות רושם ראשוני מצוין, משדרות מקצועיות ומניעות את הלקוחות לפעולה מיידית.
  • Mail2SMS – שליחת הודעות SMS למספר יחיד או לרשימת תפוצה, ישירות מתיבת המייל של בית העסק.
  • שירות OTP – שליחת סיסמת כניסה זמנית וחד פעמית ללקוח, באופן אוטומטי ובמהירות המרבית, על מנת שיוכל לבצע פעולות שונות באתר החברה.
  • הודעות Web Push טכנולוגיה המאפשרת לגולש לאשר בלחיצת כפתור קבלת דיוור מבית העסק. בדרך זו, אחוזי ההרשמה והמעורבות של הלקוח עולים משמעותית.
  • דפי נחיתה – הקמה עצמאית ופשוטה של עמודי אינטרנט מעוצבים ומקצועיים, שמטרתם לקדם מוצר או שירות בודד, להעניק ללקוח ערך מוסף ולייצר לידים.
  • מערכת סקרים – בניית שאלון במבנה גמיש, שניתן להטמיע בפלטפורמות שונות, כמו ניוזלטר, SMS או דף נחיתה.
  • אוטומציה שיווקית לעסקים – ממשק העוקב אחרי התנהגות הגולש בזמן אמת, ומאפשר למערכת להגיב לפעולותיו באופן אוטומטי.
  • אינטגרציות בקליק – חיבור של מערכת ה eCommerce של בית העסק לפלטפורמות ולשירותי אוטומציה נוספים.

 

 

פולסים – מומחים לפתרונות שיווק מתקדמים

ישנה חשיבות רבה לבחירת הבית הנכון לפעילות השיווקית הדיגיטלית שלכם. ב"פולסים" תמצאו מגוון רחב של פתרונות שיווק מתקדמים וחדשניים, שיעמיקו את הקשר שלכם עם לקוחותיכם ויעניקו מענה מקיף לכל צרכי השיווק של העסק שלכם.
סל השירותים של "פולסים" יאפשר לכם גמישות מקסימלית, עצמאות מרבית בבניית הקמפיין, והתאמתו לצרכים הייחודיים שלכם. שילוב של כלים שונים ברמה טכנולוגית גבוהה ובניהול מקצועי, יניב עבורכם תוצאות משמעותיות. היכולת שלנו לסנכרן את המערכות השונות ולסייע לכם לבנות קמפיין בעל יחס המרה גבוה, תגדיל את ההכנסות ותצמיח את העסק שלכם.

נשמע מעניין? מוזמנים לדבר איתנו 03-5240290