"

שליחת חשבוניות בפולס אחד – אם אתה לא שם, אתה לא קיים

בעולם בו קדמה הולכת יד ביד עם טכנולוגיה והמשוואה לפיה זמן שווה כסף, הופכת לערך עליון, אנו מגיעים כדי לתת מענה לכל צרכיו של העסק המודרני באספקט הניהולי החשוב ביותר שלו, אם לא החשוב מכולם – גביית התשלום.

נפתח ונאמר, שאל לכם להקל ראש במידת חשיבותה של החשבונית. אין מדובר בפיסת נייר חסרת חשיבות, אלא זהו מסמך שמגדיר וקובע את הערך והתגמול של העבודה שלכם, על הזמן והאנרגיה שהשקעתם בה. לכן, כל יום שעובר מבלי שהחשבונית שלכם הגיע ליעדה – גורם לכם להפסדים. אבל, יש בשורה משמחת והיא שמדובר בתהליך אותו ניתן לייעל בצורה משמעותית.

הכל מסתכם בשלושה ערכים מרכזיים מבית Pulseem

● שירות

אז פיתחנו עבורכם מערכת ייחודית. ולא רק שהיא חדשנית, באפשרותה להקל עליכם, לחסוך לכם זמן יקר ולא פחות חשוב – לעזור לכם לנצל את המשאבים שלכם טוב יותר. באמצעות המערכת שלנו תוכלו לשלוח חשבוניות באמצעות הדואר האלקטרוני בפשטות וביעילות ואם בכל זאת אתם מתקשים, בשביל זה אנחנו כאן. הצוות שלנו יעזור לכם להתמצא ולמצוא את הדרך בכל שלב ושלב.

● טכנולוגיה

וכמובן, שהטכנולוגיה המתקדמת לא נגמרת כאן. אלא שהמערכת כוללת פונקציות נוספות אותן תמצאו כיעילות במיוחד ולא רק, אלא שהן יכולות אף לשמש עבורכם כהוכחה מוצקה עבור רשויות המס ולמנוע מכם חששות מיותרים. לא נשאיר אתכם במתח הנה כל הפרטים – בעזרתה של טכנולוגיה מתקדמת שפיתחנו במיוחד עבורכם, לאחר שתשלחו את החשבוניות ללקוח תוכלו להפיק דו""ח סטטיסטי הכולל את כל הפרטים הקטנים והחשובים החל ממי פתח את החשבונית ומתי ועד להאם הוא לחץ על אחד הקישורים (בהנחה שישנם). בדרך זו יהיו ברשותכם כל האסמכתאות להן אתם זקוקים.

● עבירות

ואיך עוברים את המחסום הגדול מכולם – תיבת הספאם של הנמען, אתם שואלים? לנו יש את כל התשובות בשבילכם, בדוגמת מערכת ניוזלטר אשר מאופיינת עם אחוזי עבירות גבוהים. ובמילים פשוטות, גם אם צרפתם למייל חשבוניות בעלות נפח גדול, הסירו דאגה מליבכם, אלו יגיעו בבטחה לתיבת הדואר הממוקדת של הלקוחות שלכם.

אצלנו, הגודל לא קובע

אנו מעדיפים להקדים תרופה למכה ולפתור מבעוד מועד בעיות שאפילו לא ידעתם שתאלצו להתמודד עמן. שליחת קבצים בעלי נפחים גדולים היא אחת מהן.

הבעיה – קבצים גדולים עלולים להגיע לתיבת הספאם.

הפתרון – פשוט וקל. כל שדרוש הוא שימוש במערכת Pulseemהמאפשרת לכם לשלוח קבצים בעלי נפח גדול.

איך זה פועל? אנו מסתמכים על ידע והיכרות נרחבת עם עולם הדיוור האלקטרוני. הניסיון שלנו בתחום הוא זה שהוביל אותנו לכדי ההבנה, שהעברת קבצים גדולים דורשת הקצאת משאבים רבים אשר עלולים להכשיל את השליחה. לכן תכננו ופיתחנו מערכת ייחודית המותאמת בדיוק כדי להתגבר על הבעיה הנ""ל. לרשותה של המערכת עומדים משאבים רבים, מה שמבטיח, שכל קובץ אותו תרצו לשלוח יגיע שלם ליעדו החדש. אז עכשיו אתם מבינים למה עבורנו הגודל הוא לא העיקר?

אנו מאמינים כי אין צורך לחכות עד שתופיע בעיה, אלא יש למנוע אותה מבעוד מועד. אנו שופעים פתרונות איכותיים ומתקדמים שיקלו עליכם באופן משמעותי. רוצים לשמוע עוד? אנחנו זמינים עבורכם. צרו עמנו קשר במספר – 03-5240290 וגלו אילו עוד פתרונות מחכים רק לכם!

"