הזניקו את המכירות שלכם והתחילו לקדם מוצרים ושירותים ישירות ללקוחות באמצעות אפליקציית ההודעות הפופולרית
דף נחיתה הוא למעשה עמוד אינטרנט, שמהווה חלק מקמפיין שיווקי. המטרה היא לגרום ללקוח הפוטנציאלי או הקיים "לנחות" בו, כדי שייחשף למסר אותו בית העסק מעוניין להעביר. השאיפה היא, שחשיפה זו תגרום ללקוח לבצע את הפעולה המבוקשת, בהתאם ליעדי הקמפיין.
דף נחיתה מוצלח יכול להעלות משמעותית את כמות הלידים שמגיעים לבית העסק, ולעודד ביצוע רכישה, הרשמה, הגעה לאירוע, קבלת מידע על מוצרים, השתתפות בהגרלות ובתחרויות ועוד. בנוסף, דף נחיתה יכול לחזק את התדמית של בית העסק ולהוות אמצעי לשיתופי פעולה עם גורמים נוספים. המטרה של כל אלה היא להביא בסופו של דבר להרחבת מעגל הלקוחות של החברה ולהגדיל את הרווחים.
גם היום, ישנם בתי עסק שעדיין נאלצים לשכור את שירותיו של מפתח אתרים, על מנת לבנות דף נחיתה בסיסי. מערכת דפי נחיתה יכולה להפוך את החיים של כל בית עסק לפשוטים בהרבה ואת דפי הנחיתה לכלי שיווק מרכזיים, מהירים וחסכוניים. הנה כמה מהדברים שמערכת כזו מאפשרת:
על מנת למקסם את היתרונות הללו, חשוב לבחור במערכת בעלת מאפיינים מתקדמים, שתאפשר לעסק להקים דפי נחיתה איכותיים ואפקטיביים. לכן כדאי לבחור במערכת בעלת תכונות כמו:
1. רספונסיביות מלאה – בעידן בו רוב המשתמשים צופים בתכנים דיגיטליים באמצעות הטלפון הנייד, חשוב שדף הנחיתה יותאם אוטומטית לפלטפורמה הרלוונטית. זאת תוך שמירה על הנראות והשימושיות המקוריים.
2. יצירת טפסים – פעמים רבות דף נחיתה נועד לקבלת פרטים, שמשמשים בין היתר לבניית מאגר לקוחות עתידי (לידים), להרשמה לאתר, להשתתפות בסקר ועוד. טפסים כאלה צריכים להיות מוטמעים בדף הנחיתה באופן יעיל מבחינה שימושית וויזואלית ולהתאים לכל פלטפורמת גלישה. עליהם גם לאפשר לבית העסק לאסוף את הנתונים המצטברים בהם בקלות ובנוחות.
3. גמישות עיצובית – מערכת ידידותית שמאפשרת לעסק לעצב את דף הנחיתה באופן מושך, בולט וברור, מייתרת את הצורך בשירותיו של מעצב גרפי. את העיצוב ניתן לבצע בעזרת תבניות ייעודיות, ולייצר דף נחיתה מקצועי שיניע את הלקוח לפעולה.
4. הטמעת פיקסלים – מערכת שמאפשרת הטמעה קלה של הפיקסלים של פייסבוק וגוגל בדף הנחיתה, מסייעת לעסק לעקוב אחרי הפעולות שמבוצעות באמצעותו באופן מדויק ורציף. את ההטמעה מבצעים באמצעות העתקה של קוד פשוט.
5. יצירת קשר ישיר – כדי לאפשר ללקוח ליצור קשר מיידי עם בית העסק, רצוי שהמערכת תאפשר להטמיע כפתור שמבצע חיוג ישיר או שליחת ווטסאפ למספר הרלוונטי.
6. מערכת דוחות מתקדמת – כדי לנתח את התוצאות של דף הנחיתה ולאמוד את האפקטיביות שלו, יש צורך בדוחות שמספקים מידע מעמיק ונרחב על הפעולות השונות שביצעו הלקוחות. מערכת מתקדמת תאפשר לעסק לקבל פרטים על כל גולש שהגיע לדף הנחיתה, בין אם מהאתר, מהניוזלטר או מפרסום בגוגל. הדבר יאפשר יצירה של רשימת תפוצה עדכנית ופילוח של קהלי היעד השונים.
7. אחסון – כמו כל אתר, גם דפי נחיתה זקוקים למקום אחסון. חשוב לבחור בספק שמאפשר לעסק לאחסן אותם על גבי שרתים מאובטחים, על מנת שיוכל לשבץ את הקישור אליו במקומות המתאימים. אלה יכולים להיות למשל ניוזלטר, דוא"ל, אתר העסק, פושים, הודעות SMS ועוד.
המדד שבאמצעותו ניתן לבחון את מידת יעילותם של דפי הנחיתה, נקרא יחס המרה (Conversion Rate). מדובר על אינדיקטור שמטרתו להראות כמה מהאנשים שהגיעו לדף, החליטו בסופו של דבר לבצע את הפעולה המבוקשת. מיותר לציין, שככל שיחס ההמרה גבוה יותר, כך דף הנחיתה מוצלח ואפקטיבי יותר. מכאן החשיבות הגבוהה של קבלת נתונים סטטיסטיים מדויקים, על מנת לנתח אותם ולהגיע למסקנות לגבי המשך הקמפיין.
הניסיון שלנו מלמד, שדפי נחיתה בנויים כהלכה, יכולים להפוך לחלק משמעותי ממערכת השיווק ולהגדיל את ההכנסות של בית העסק. הקמה של דפי נחיתה מקצועיים עשויה לסייע לכל חברה, בכל סדר גודל, להשיג את המטרות השיווקיות אליהן היא מכוונת. כדי לאפשר לכם לעשות זאת בצורה היעילה, הזולה והידידותית ביותר, פיתחנו עבורכם מערכת מתקדמת, ייחודית וחדשנית בשם Pulse Pages. בין היתר, היא תאפשר לכם לבנות דפי נחיתה באופן הנגיש והקל ביותר, תוך שימוש בתבניות מעוצבות; להטמיע בהם פיקסלים לצורך מעקב אחרי נתונים; להשתמש בטפסים מסוגים שונים על מנת לאסוף לידים; ולקבל דוחות מפורטים כדי לבחון את יעילותם. בין אם אתם עדיין נעזרים במתכנת או במעצב ובין אם אתם כבר נעזרים במערכת כלשהי, אנחנו מציעים לכם לערוך היכרות עם המערכת של "פולסים". מבטיחים לכם שלא תתאכזבו.
לפרטים נוספים צלצלו אלינו 03-5240290