דיוור אלקטרוני פלוס שיווק ברשתות חברתיות, האם מדובר בשילוב מנצח?

דיוור אלקטרוני ושיווק ברשתות חברתיות הם שני תחומים הנושקים זה לזה, בעיקר כאשר מדובר בשימור לקוחות. אבל רגע לפני שאתם רצים להוסיף קישור של ""Share"" או ""Like"" לדיוור הבא שלכם, אולי כדאי שתחשבו קודם כל – האם זה כדאי?

כל הנקודות עליהן חשבתם אך לא העזתם לשאול

לפני שאתם מחברים בין שני העולמות, זכרו כי לא מדובר בחתונה קתולית, עליכם להתייחס אל כל דיוור לגופו ולשקול, האם הקונטקסט של ההודעה אותה אתם שולחים אכן דורש את הוספת הקישור לרשתות החברתיות. כדי להכריע בנושא, שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

 האם הוספת קישור ""Share"" מבטיחה שאנשים ירצו לשתף את התוכן ששלחנו להם?

 הוספנו קישור אך האם התוכן אכן מספק לנמענים סיבה לשתף?

האם התוכן שביקשתנו לשתף הוא אכן ""שיתופי"", כלומר רלוונטי?

 התוכן שלנו ""שיתופי"" – מה יוצא לנו מכך?

 האם אנו מרווחים מכך משהו? האם ניתן למדוד את הרווח המדובר ואם כן כיצד?

 האם אנו מציעים לנמענים שלנו ערף מוסף? ואם לא – איך נעשה זאת?

 האם השיתוף מעניק לנו יתרון עסקי כלשהו?

 האם אנו משתמשים בכלים אשר ממקסמים את מידת החשיפה שלנו ברשתות החברתיות?

 האם כלי השיתוף אפקטיביים או שהם גורעים את תשומת הלב של הלקוחות מהמסר העיקרי?

 האם כלי השיתוף מאפשרים לנו נקודת התקשרות נוספת או שהם מעבירים את הלקוחות שלנו מאפיק התקשרות אחד לשני?

שאלות אלו ועוד רבות אחרות הנן הכרחיות

הן יעזרו לכם לחדד את המסר שלכם, להבין את הציפיות של קהל היעד שלכם לבדל את עצמכם על פני המתחרים ולחזק את התדמית העסקית ואת המותג אותו עמלתם לבנות. צוות Pulseem מורכב מאנשי מקצוע מנוסים ומיומנים הזמינים עבורכם לייעוץ, הכוונה והשגת מטרות. מערכת Pulseem המשולבת מכילה פונקציות רבות המעניקה מגוון רחב של אפשרויות דיוור מתקדמות, במייל, ב-sms או mms, בניית דפי נחיתה ועוד. הרצון שלנו הוא לסייע לכם לפלס את הדרך ללקוחות שלכם תוך העמדת מגוון רחב של כלים מתקדמים לרשותכם.

יש לכם שאלות נוספות? אל תהססו. בואו לפגישה ואנו נשמח להרחיב ולפרט לכם על מערכת Pulseem וכל היתרונות שהיא מספקת לעסקים.