"

Pulseem:
המערכת שתעביר את המסרים שלכם בקלות וביעילות

הדיוורהאלקטרוני הפך בשנים האחרונות לאחד מאמצעי השיווק הבולטים ביותר ולא בכדידיווראלקטרוני איכותי יכול לסייע לכם לגייס לקוחות חדשים, לשמר לקוחות קיימים ובמילים פשוטות לקצר את הדרך ללקוחות שלכם. איך תעשו זאת? הנה כמה טיפים שיעזרו:

לפני שנתחיל לפרוס בפניכם את כל הטיפים והרעיונות שעולים לנו לראש, חשוב לנו לציין שקודם כל ולפני הכל, הפריט הקטן שיעשה את ההבדל הוא מערכת הדיוור בה אתם עושים שימוש. כאשר אתם עושים שימוש במערכת המשולבת של Pulseem תהיה לכם כבר נקודת פתיחה טובה הרבה יותר. ומשזה נאמר, תחזיקו חזק, יוצאים לדרך.

שורת הנושא האלמנט שייתן את הפולס לדיוור שלכם

תתפלאו לגלות כי ההבדל בין מייל שנפתח לבין מייל שלא עורר תגובה או תשומת לב הוא דק ביותר. למעשה הוא מסתכם בשורת הנושא בה תבחרו. הטיפ שלנו – בחרו בניסוח קצר וקולע שיעביר את המסר העיקרי. כאן, בשורת הנושא, זה המקום לחשוב כמה שיותר יצירתי וכמה שפחות שיווקי.

בנוסף, שני פרמטרים חשובים עליהם יש לשים דגש –

1. הסבלנות של הקוראים הולכת ומתקצרת עם כל מייל פרסום שהם מקבלים

2. רבות תוכנות הדואר אשר לא יציגו באופן אוטומטי את כל התוכן שלכם

כדי להתגבר על שתי בעיות אלו עליכם לשבץ את המסרים החשובים שלכם כבר בחלקה העליון של ההודעה אותה אתם שולחים.

יחס אישי זה הכי

דיוור אלקטרוני הוא סוג של מכונה משומת היטב, אשר שולחת הודעות באופן אוטומטי ללא שום פניה או נגיעה אישית. לא כך כשעובדים עם Pulseem . אנו מזמינים אתכם לעשות פרסונליזציה לדיוור שלכם והבונוס – בעזרת המערכת שלנו תוכלו לעשות זאת באופן אוטומטי וללא מאמצים מיותרים.

לנוע ולהניע איך תגרמו לקוראים שלכם לפעול

בואו ננסה להתמקד רגע ונשאל את השאלה הבלתי נמנעת – מהי המטרה של הדיוור בעצם? כמובן, להניע את הקוראים לפעולה. אל תשכחו זאת לרגע. נסחו את התוכן בצורה שתניע את הקוראים לפעולה בדרך הטובה והיעילה ביותר כבר מההתחלה. שמרו על הקישורים שלכם גלויים ונוחים ללחיצה ושלבו מילים כמו – ""לחצו כאן"", ""צרו קשר"", ""השאירו פרטים"" או כל פעולה אחרת אותה אתם רוצים שתבוצע. באופן כללי – עליכם להיות ברורים ותמציתיים אך יחד עם זאת יצירתיים כדי להעביר את המסר על הצד הטוב ביותר.

עשו שימוש בקבוצת מיקוד בטרם השליחה

אין חכם כבעל ניסיון. לכן עוד לפני שאתם לוחצים על כפתור השליחה לכלל רשימת התפוצה שלכם, שלחו את הדיוור לתיבות דמה ובחנו מבעוד מועד את העיצוב והתוכן. אל תשכחו שברגע ששלחתם את הדיוור לכלל חברי הרשימה אין דרך חזרה. בעזרת שליחת המייל לתיבות בחשבונות שונים תוכלו לראות כיצד הוא יתקבל בתיבת הדואר של הנמענים, כבר לפני שאתם שולחים.

והעיקר – אל תפחדו לנצל את כל הכלים שמערכת Pulseem מעמידה לרשותכם!

בשביל זה פיתחנו אותה. כדי שתוכלו לבנות קמפיין דיוור שישרת אתכם. אנו שופעים בפתרונות יצירתיים אשר יהפכו את מלאכת הדיוור לקלה ופשוטה יותר עבורכם. מעוניינים במידע נוסף? צרו עמנו קשר ובואו לפגישה, מחכים לשמוע מכם!

"