חודש נובמבר מתקרב וזה הזמן למקסם את ההיערכות השיווקית לקראת חגי הקניות הגדולים: Black Friday ,Cyber Monday ועוד.
במסגרת הוובינר שקיימנו בשיתוף פעולה עם אדיר זנגי, מומחה מוביל בשיווק דיגיטלי ומייסד קהילת האימייל מרקטינג בישראל, הצגנו מהלכים וטיפים חיוניים לפעילות שיווקית אפקטיבית שמניעה למכירות.
הדגשים היו על תכנון אסטרטגי מוקדם והגדרת יעדי הצלחה ברורים, המלצות על סוגי מסרים מותאמים שימשכו תשומת לב ויגרמו למעורבות גבוהה, התייחסות לשימוש מושכל בדאטה לצורך פילוח מדויק ופרסונליזציה.
בנוסף, אדיר סיפק טיפים של "עשה" ו"אל תעשה", שליחת תכנים מדורגים ואופן הפעלה של תזכורות לניהול לקוחות לאורך מסע הלקוח.

לאחר מכן, אמיר ביטון, מנהל המוצר שלנו, הציג כיצד ליישם את התפיסות הללו באמצעות כלים מתקדמים במערכת של פולסים, כמו תבניות תוכן מוכנות מראש, בניית אוטומציות חכמות המשלבות ניוזלטר, ווטסאפ ו-SMS, ויכולות מעקב שמוודאות שכל אינטראקציה עם הלקוח מקדמת מכירה.

צפו בהקלטת הוובינר וגלו כיצד אפשר להפוך את חגי הקניות להזדמנות עסקית מנצחת!
רוצים ליישם את הכלים והאסטרטגיות אצלכם? צרו קשר עם צוות המכירות או התמיכה שלנו, ואנחנו נלווה אתכם בתכנון לקראת נובמבר, עם כל מה שצריך כדי לשווק בצורה חכמה ויעילה.