הזניקו את המכירות שלכם והתחילו לקדם מוצרים ושירותים ישירות ללקוחות באמצעות אפליקציית ההודעות הפופולרית
על מנת ליצור אוטומציה המתחילה משליחת קמפיין WhatsApp, היכנסו למערכת האוטומציות ובחרו בטריגר "וואטסאפ"
לאחר מכן בחרו את הקמפיין אותו אתם רוצים לשלוח ואת מספר הפעמים בהן הלקוח ייכנס לאוטומציה:
פעם אחת בלבד – בתום מבנה האוטומציה הלקוח לא יעבור פעם נוספת לתהליך האוטומציה
ללא הגבלה – הלקוח יעבור את מבנה האוטומציה שוב ושוב כל עוד הוא עונה על אחד התנאים
שימו לב! ברשימה מוצגים קמפיינים ולא תבניות
לאחר מכן בחרו את אחד התנאים:
וואטסאפ נשלח בהצלחה – אם ההודעה נשלחה בהצלחה, בצע פעולה מסוימת מסל הפעולות
שליחת וואטסאפ נכשלה – אם ההודעה נכשלה, בצע פעולה מסוימת מסל הפעולות
דוגמא לשימוש:
לחיצה על קישור וואטסאפ – אם הלקוח הקליק על קישור מסוים, בצע פעולה מסוימת.
שימו לב! יופיעו קישורים שנוספו עם מעקב הקלקות בלבד!
מעקב הקלקות נראה כך:
בכפתורי פעולה – יש להפעיל את מעקב ההקלקות בעת יצירת התבנית
בגוף ההודעה – בעת יצירת הקמפיין יש להפעיל את מעקב ההקלקות בעת הוספת קישור בתוך משתנה
דוגמא לשימוש: אם לחץ על קישור (בעל מעקב הקלקות) – הוסף לקבוצה
הודעת וואטסאפ נכנסת – במידה והלקוח ענה לתבנית, בצע פעולה מסל הפעולות.
ניתן לבחור בין האפשרויות הבאות:
כל תגובה – לא משנה מה הלקוח הגיב.
תגובה המכילה טקסט מסוים – במידה וההודעה שהלקוח שלח מכילה טקסט מסוים, לדוגמא: "כן", "לא" או מספר מסוים המצוין בגוף התבנית שנשלחה אליו (למחלקת הזמנות הגב "1").
דוגמא לשימוש:
תגובה מהירה- במידה והתבנית שנבחרה בטריגר מכילה כפתורי "תגובה מהירה", ניתן להשתמש בכפתורים אותם בניתם בתבנית
הפעולות אותן ניתן לבצע בהמשך לתנאי "הודעת וואטסאפ נכנסת" הן כל הפעולות הרגילות אותן אתם מכירים (אימייל,סמס וכו') ובנוסף תגובת וואטסאפ
תגובת וואטסאפ מאפשרת לכם להגיב ללקוח בטקסט חופשי, שלא תלוי בתבנית, במסגרת סשן הצ'אט ביניכם ללקוח שנמשך 24 שעות מרגע התגובה האחרונה שלו.
שימו לב! התגובה במסגרת סשן הצ'אט יכולה להכיל טקסט בלבד.
כמובן שניתן לשלוח בתגובה גם קמפיין וואטסטפ, תבנית מאושרת מראש היכולה להכיל פרטים מורכבים יותר כמו תמונה, כפתורים, משתנים וכו'. שימו לב! במידה ושלחתם קמפיין תבנית וואטסאפ נוסף במסגרת האוטומציה, כל התנאים והפעולות שהוגדרו לקמפיין התבנית הקודם לא יעבדו מחדש.
כמובן שבכל שלב במסגרת יצירת האוטומציה ניתן להוסיף פילוחים כמו תנאי IF/ELSE או פיצולי גרסא
וגם אירועים כמו המתנה או לקוח קיים\לא קיים בקבוצות