עברית

לא מצאנו תוצאות

שלב א'- הגדרות קמפיין

כדי ליצור את הניוזלטר שלכם, נעמוד תחילה על לשונית ה'ניוזלטר' בתפריט הראשי ונבחר ב'יצירת קמפיין'

 

 

המערכת תנווט לעמוד 'הגדרות קמפיין'. עמוד זה מכיל מספר שדות בחירה/חובה למשתמש במערכת.

 

 

הגדרות קמפיין בסיסיות (שדות חובה):

 

לפני שנתחיל לעצב ולערוך את הניוזלטר, נמלא תחילה את שדות ההגדרות הראשוניות- זהו שלב חובה הנדרש ליצירת קמפיין חדש.
במקרה בו הקמפיין הינו שכפול של קמפיין קיים (ניתן לשכפל קמפיין בעמוד ניהול קמפיינים), ניתן לדלג ישירות לשלב העריכה.

  • שם קמפיין – השם הפנימי של הקמפיין במערכת (שדה זה אינו חשוף בפני הנמענים).
  • נושא קמפיין – הכותרת (Subject) הרשמית של הקמפיין.
  • שם שולח – השם של השולח אשר יופיע לנמען בקבלת הדיוור.
  • כתובת אימייל שולח – הדואר האלקטרוני השולח (From) אשר יופיע לנמען בקבלת הדיוור.

 

לשם ההמחשה הגדרות קמפיין מלאות:

 

מומלץ לרשום תחת שדה 'שם קמפיין' טקסט שיסייע לנו בעתיד לזכור במה מדובר.
ניתן לחפש את שם הקמפיין תחת עמוד 'ניהול קמפיינים'.
חשוב לדעת: יש להגדיר ערכים (כלשהם) בשדות אלו כדי ליצור קמפיין חדש ולעבור לשלב העריכה, אך שדות אלו ניתנים לשינוי גם בשלב עריכת הקמפיין!

 

הגדרות קמפיין מתקדמות

 

שדות אלו ניתנים למילוי בנוסף לשדות החובה (חלק משדות הבחירה מוגדרים כברירת מחדל)

 

 

  • הוסף מידע אישי לשורת הנושא – הוספת שדות דינאמיים לכותרת הדיוור.
    לדוגמא: כותרת הדיוור תפתח עם שמו הפרטי של כל נמען כפי שנמצא ברשימות הנמענים.

  • אם אינך רואה מייל זה לחץ כאן – זהו קישור לצפייה בדיוור באמצעות דפדפן אינטרנט.
    לעיתים, נמען מסוים עובד עם פלטפורמת דואר אלקטרוני שאינה תומכת בתוכן שאינו טקסט כך שהדיוור ייטען חלקית מצדו של הנמען.
    המערכת של Pulseem, מספקת לנמען את האפשרות לראות את הדיוור הדפדפן, באמצעות קישור שיופיע תחת הטקסט בשדה זה. ניתן לבחור היכן הגדרה זו תופיע בדיוור (למעלה / למטה / ללא).

  • שפת דיוור – הגדרת שפת הטקסט בקמפיין.
    ישנן שפות רבות לבחירה במערכת. חשוב שהשפה המוגדרת תהיה זהה לשפה הנכתבת בקמפיין.

  • תמיכה סלולר – סוג התצוגה הרצוי למכשירי סלולר.
    שני סוגי צפייה קיימים למכשירים סלולריים הגולשים באינטרנט (או צופים בדיוור).
    ריספונסיב: תצוגה שתתאים את גודל הטקסט והאובייקטים בקמפיין לגודל המסך בפועל של הנמען.
    (טקסטים יוגדלו לקריאה נוחה, תמונות יוקטנו בהתאם למבנה הדיוור וכן הלאה).
    מותאם סלולר: תצוגה ללא שינויים למעט תפקידה להציג את כל תוכן הדיוור על כל שטח המסך.
    (תצוגה זו עדיפה בעיקר במקרים בהם עיקר הקמפיין הינו תמונות ולא טקסט).

  • הדפס דיוור – קבלת העתק של הקמפיין להדפסה.
  • טקסט מקדים – מספר מילים מקדימות שיופיעו בתחילת הדיוור.
  • הסרת לקוח מרשימת תפוצה – הודעה הניתנת לבחירה שתופיע בראש הקמפיין או בתחתית.
  • גוגל אנליטיקס – מימוש קוד המעקב של גוגל שהמשתמש כבר הטמיע בחשבון במערכת.
  • עדכון פרטי לקוח – עדכון פרטי הנמען במערכת.
    תתווסף לקמפיין (לאחר שליחתו) האפשרות לעדכון פרטים והנמען יכול לשלוח את הפרטים העדכניים שלו.
    למשתמש במערכת יש את האפשרות בהגדרה זו לבחור אם הודעת העדכון תופיע בראש הדיוור או בתחתית.

 

בסיום שלב זה, יש לאשר באמצעות כפתור 'המשך' כדי להתקדם הלאה בתהליך היצירה   

 

השלב הבא הוא למעשה יצירת הניוזלטר בעורך. מעבר לפרק: מבנים לגרירה