לא מצאנו תוצאות

הטמעת 'מעקב האתרים' של Pulseem

רוצים לייצר משפכים שיווקיים מדויקים יותר? הכירו את מעקב האתרים של Pulseem:

 

היכנסו לתווית "מעקב אתרים" תחת תפריט "החשבון שלי"

 

 

הטמיעו את הסקריפט באתר שלכם ע"פ ההוראות המצורפות, במידה וברשותכם אתר וורדפרס- צרו קשר עם מחלקת התמיכה שלנו ונעזור לכם להתקין את הפלאגין המתאים

 

 

לאחר שהטמעתם את הסקריפט\התקנתם את הפלאגין, הגדירו את הדומיין אחריו תרצו לעקוב:

 

 

הגדירו את הדפים הספציפיים באתר, אחריהם תרצו לעקוב ובהתאמה הגדירו את הקבוצות ב- Pulseen אליהן יכנסו הנמענים. לאחר מכן לחצו שמור:

 

 

כל הלקוחות שהגיעו לדף זה במסגרת קמפיין ששלחתם ב- Pulseem יכנסו לקבוצות הנמענים שהגדרתם.

כעת' כשאתם יודעים כי לקוחות אלה התעניינו ספציפית בנעליים, תוכלו למקד את השיווק שלכם ולשלוח להם קמפיינים על דגמי הנעליים החדשים שייצאו או מבצעים על דגמים קיימים.

אחד היתרונות בשימוש במעקב אתרים, היא היכולת לעקוב אחר הרכישות שכל לקוח ביצע באתר כתוצאה מהקמפיין.

על מנת להפעיל את מעקב הרכישות, היכנסו לתווית "רכישות" והפעילו את הכפתור:

 

כעת, כל רכישה שבוצעה באתר שלכם בעקבות הקמפיין, תופיע בדו"ח ניוזלטר\SMS שלו.

 

 

דו"ח הקמפיין יאפשר לכם לראות את סכום הרכישות הכולל ואף את רשימת כל הנמענים שביצעו רכישה בעקבות הקמפיין. אופציה זאת יכולה לאפשר לכם ליצור קבוצה מהלקוחות שביצעו רכישה ולהמשיך להעמיק את פילוח הלקוחות שלכם.

עכשיו תוכלו למקד לקבוצת "רוכשי נעליים" קמפיינים המציעים הנחות או מבצעים הקשורים למותג או סוג המוצר שהלקוחות רכשו כבר בעבר.