התקפות זדוניות ובהן ניסיונות פישינג, פריצה לחשבונות וגניבת מידע – שכיחים מאוד, והם חלק מהמציאות היום-יומית ברשת ■  שירות אימות דו-שלבי מקנה לחשבון שלכם בפולסים מעטפת הגנה נוספת, במינימום מאמץ מצדכם. רוצים לדעת איך לעשות את זה? קראו את המדריך הבא

מדי פעם בפעם נזעקים כתבי הטכנולוגיה ומדווחים על פריצות לתיבות מייל, או על הצלחה של ניסיונות פישינג (בעברית דִּיּוּג) בגניבת פרטים אישיים של משתמשים. המציאות הזו, שבה הפרטים האישיים שלנו נמצאים בסכנת חשיפה למטרות זדוניות, היא מציאות יום-יומית. ככל שיותר חלקים מחיינו עוברים לאפליקציות וככל שאנחנו יותר מחוברים – כך אנחנו יותר חשופים למתקפות. וגם אם לא נוכל לעצור את גנבי הפרטים והסיסמאות, ננסה לפחות להקשות עליהם ככל שאפשר. דוח של חברת מייקרוסופט קבע שהפעלת אימות דו שלבי באופן קבוע תעצור 99.9% מהמתקפות האוטומטיות. אבל רגע לפני שנדבר על אימות דו שלבי, קבלו כמה עצות לצעדים פשוטים שיסייעו לכם להגן על המידע שלכם מפני פריצה.

  1. סיסמאות: סיסמה חזקה היא סיסמה שמכילה שילוב של אותיות גדולות, אותיות קטנות, ספרות וסימנים מיוחדים לדוגמה: Hg43!#fdd12.
    השילוב הזה לא חייב להיות סיסמה שקשה לזכור, והוא דורש רק מעט תחכום בבניית הסיסמה. עוד טעות נפוצה היא סיסמה זהה לכמה חשבונות שונים, ואם יש לכם כאלה – ההאקרים מתים על נדיבים כמותכם. כמו כן – הקפידו על החלפת הסיסמאות אחת לתקופה קבועה. גופים כמו בנקים או קופות חולים ידרשו החלפה כתנאי להמשך שימוש בשירות – והם יודעים היטב שזה לטובת המשתמשים. לכן כדאי להחליף סיסמאות גם בחשבונות שלא דורשים זאת.
  1. אימות דו שלבי (2FA – Two-Factor Authentication): העיקרון הוא פשוט – לאחר הזנת שם המשתמש והסיסמה לצורך הזדהות והתחברות, נוסף עוד שלב בשרשרת האימות. האתרים המשתמשים באימות דו שלבי ישלחו קוד בן ארבע עד שש ספרות למייל או לטלפון הנייד שלכם. שכבת ההגנה הנוספת הזאת נועדה לוודא שגם אם גורם זדוני (אנושי או אוטומטי) הצליח לנחש או לגנוב את סיסמתכם, השלב הסופי בדרך לחיבור ייעשה על ידיכם בלבד.

אימות דו שלבי – עכשיו גם בפולסים 

כדי להגן על החשבון שלכם, הוספנו את האפשרות להפעיל אימות דו-שלבי בחשבונות פולסים. אם תפעילו אימות דו שלבי בפולסים, לאחר ההתחברות תידרשו להזין קוד ייחודי שיישלח לכתובת האימייל שעמה נרשמתם לשירות.

רק לאחר שתזינו את הקוד בהצלחה, תוכלו לגשת לחשבון.

מדוע אנחנו מציעים את שירות האימות הדו שלבי?

התשובה פשוטה: אנחנו מעדיפים להיות בצד הבטוח, ולהעניק ללקוחות שלנו עוד דרך לשמור על המידע ועל כתובות המייל של הלקוחות שלהם. בין שמדובר בניסיונות פישינג, בניסיונות לגנוב מידע או במתקפות כופר מדומות, אנחנו מעניקים לכם את האפשרות להקשות על מי שמבקש להטריד את הלקוחות שברשימת התפוצה שלכם בדואר זבל במקרה הקל, או להשתמש בפרטיהם לצורך גניבת מידע.

המלצה שלנו – הפעילו את השירות עוד היום. הקוד שמיוצר בכל פעם מחדש יגן על החשבון שלכם ויסייע לכם להיות בטוחים שהמידע של הלקוחות שלכם יישאר רק אצלכם.

איך להפעיל אימות דו שלבי בפולסים?

היכנסו למסך הגדרות החשבון:

 תחת "הגדרות אבטחת חשבון" לחצו על כפתור "הפעל אימות דו שלבי", והגדירו את פרק הזמן שבו הוא יידרש (באופן יומי או כל שבועיים). כדי לסיים לחצו על כפתור "עדכן הגדרות".

אם תהליך האימות הדו שלבי מסורבל עבורכם, תוכלו לבטל את הפעלתו באמצעות לחיצה נוספת על הכפתור. הצבע האפור מעיד על כך שהאימות הדו שלבי אינו מופעל.

 

אם תבחרו לבטל את תהליך האימות הדו שלבי, אנו ממליצים להחליף סיסמה באופן מידי ולהקפיד על החלפת הסיסמה בתדירות גבוהה, כדי להגן על חשבונכם באופן מייטבי.