שליחת ניוזלטר – פנייה ישירה ואפקטיבית לקהל היעד

בעולם העסקי התחרותי, יצירת קשר ישיר ואישי עם הלקוח היא חלק בלתי נפרד ממערכת השיווק. אחד הכלים המרכזיים המאפשרים לעשות זאת, הוא שליחת ניוזלטר. באמצעות כלי זה ניתן להעביר מסר מדויק לקהל יעד ממוקד, ולעודד לקוחות פוטנציאליים לבצע פעולות שונות כמו רכישה, מסירת פרטים, הרשמה, הגעה לאירוע ועוד.

מעבר לאפשרות ליצור קשר עם קהל יעד רלוונטי וחדש, ניוזלטר הוא כלי שמסייע גם בשימור קהל הלקוחות הקיים. אלא שלא כל מערכת דיוור יודעת לבצע את המשימה באופן אפקטיבי. לכן חשוב לבחור במערכת מתאימה, העושה שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. תוכנת ניוזלטר שהושקעו בה מחשבה ופיתוח, תאפשר לפעול באופן מדויק ומגוון יותר, מה שבסופו של דבר יניב תוצאות בעלות ערך רב.

 

מהו ניוזלטר?

ניוזלטר הינו דיוור ישיר, אשר מופץ באמצעות דואר אלקטרוני (אי-מייל) ללקוחות רשומים, לאחר שהסכימו לקבל את השירות. הפצתו היא פעולה שמתבצעת באופן אוטומטי על פי הגדרות שנקבעו מראש, בעזרתה של מערכת דיוור מתקדמת. המערכת שולחת את הדיוור מכתובת מייל ייעודית של בית העסק, ישירות אל רשימת התפוצה שלו. באופן זה, הניוזלטר מסייע לשמור על קשר תמידי עם לקוחות קיימים, להגיע ללקוחות חדשים, להביא לתפוקה גדולה יותר ולמיקסום הרווחים.

 

איך בוחרים מערכת ניוזלטר?

לפני שאתם בוחרים מערכת דיוור ניוזלטר, חשוב לוודא שהיא בעלת המאפיינים הבאים:

  • וודאו שמדובר על מערכת ניוזלטר מורשית ומוסדרת.
  • המערכת עושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, שמתעדכנות מעת לעת.
  • פיתוח המערכת בוצע בידי צוות מיומן, ששולט בצרכים ובשפה השיווקית העדכנית ביותר.
  • המערכת מתאימה לעסקים בכל גודל.
  • ניתן לשלוח את הדיוור לכמות בלתי מוגבלת של כתובות אי-מייל.
  • ניתן לשלוח ניוזלטר מעוצב ומותאם אישית לצרכים של העסק.
  • המערכת מאפשרת מעקב ובקרה אחרי נתונים וסטטיסטיקות, כמו יחס הפתיחה של הניוזלטר, הסרה מרשימת התפוצה, לחיצות על קישורים, ביצוע רכישה ועוד.

 

איך עובדת מערכת לדיוור ישיר?

אחת המטרות של מערכת לדיוור ישיר היא לאפשר לבעל העסק או למי מטעמו, לשלוט בכל האלמנטים שקשורים לדיוור. רצוי שלבעל העסק יהיו שם משתמש וסיסמא אישית, על מנת שיוכל ליצור את הדיוור בעצמו ולנהל את המשלוח ואת מאגר הלקוחות באופן שוטף. כך ניתן להעביר כל מסר בקלות, בנוחות ובשליטה מקסימלית.

בדרך כלל, מערכת כזו תכלול בין היתר אפשרות לנהל את רשימת הנמענים; לפלח את הקהלים השונים בהתאם לצורך ולנושא הדיוור, ליצור פניה אישית, לעצב את הניוזלטר באופן עצמאי או לחילופין להיעזר בתבניות ייעודיות, להזין טקסטים ותמונות. וכן למתג את הדיוור בהתאם לשפה השיווקית של בית העסק. וכאמור, לקבל סטטיסטיקות ומידע מדויק ועדכני על הפעולות שביצעו הלקוחות.

 

מה הן התכונות החשובות ביותר של מערכת לדיוור ישיר?

רוב מערכות הדיוור עומדות בתנאים הבסיסיים למשלוח ניוזלטר. אלא שישנן מערכות ייחודיות, שמאפשרות למקסם את היעילות של הדיוור הישיר. הנה כמה מהמאפיינים שרצוי שמערכת כזו תכלול:

  • אחוזי עבירות גבוהיםמניעה של זיהוי הדיוור כספאם, על מנת שיגיע ישירות לתיבת ה-Inbox של הלקוח. הדבר מתבצע באמצעות תוכנה ייחודית, שגורמת לספקי הדואר האלקטרוני לבטוח בזהות השולח. באופן זה, שיעור ההגעה לתיבת ה-Inbox של הלקוח גבוה במיוחד, והתוצאות בהתאם.
  • פתיחה אוטומטית של תמונות – ניוזלטר מעוצב לרוב כולל תמונות אטרקטיביות, ולכן חשוב שהלקוח ייחשף אליהן מיד כאשר הוא פותח את הדיוור. שימוש במערכת מתאימה, יגרום לכך שבכל שירותי הדואר האלקטרוני, התמונות יוצגו ברגע שהלקוח יפתח את המייל.
  • גמישות עיצובית מרבית – מכיוון שניוזלטר הוא כלי שיווקי נפוץ, יש חשיבות גבוהה לכך שהדיוור יהיה איכותי, בולט וייחודי. קל לבצע זאת כאשר המערכת מאפשרת שליטה מוחלטת על העיצוב, באמצעות ממשק מתקדם וידידותי, שמציע מגוון רחב של אפשרויות.
  • פרסונליזציה מתקדמת – רוב המערכות מאפשרות לבצע פניה אישית ללקוח, באמצעות הופעת שמו בראש הדיוור. במערכות מתקדמות יותר ישנן אפשרויות נוספות, כמו יצירה של כותרות והתאמת הדיוור ללקוח, באמצעות למידה ויישום של התנהגויות קודמות. בנוסף, המערכת מאפשרת לתזמן מראש אירועים אישיים של הלקוח, כמו ימי נישואין וימי הולדת, ולשלוח ניוזלטר עם ברכה רלוונטית או עם הטבה בלעדית. כל אלה מייצרים מעורבות גבוהה יותר של הלקוחות (engagement).
  • עידוד רכישה באמצעות טיימר מובנה – תחימה של מבצע או הטבה אישית לפרק זמן מסוים, בדרך כלל מהווה טריגר משמעותי לרכישה. כדאי לבחור במערכת שמאפשרת הטמעה של טיימר בדיוור עצמו, על מנת להגדיל את אחוזי הרכישה.

 

פולסים – מערכת דיוור ישיר בטכנולוגיה מתקדמת

אנחנו ב"פולסים" מודעים לחשיבות הגבוהה של שימוש בדיוור אלקטרוני ישיר עבור העסק שלכם. לכן השקענו מאמץ רב בפיתוח המערכת המתקדמת ביותר בשוק, על מנת שהניוזלטר יניב את התוצאות המקסימליות.

המערכת המשולבת שיצרנו באמצעות טכנולוגיות מתקדמות, כוללת מאפיינים ייחודיים כמו מניעת תיוג הדיוור כדואר זבל; מגוון של אפשרויות פרסונליזציה; מערכת עיצוב גמישה ונוחה לשימוש; דוחות מפורטים הכוללים סטטיסטיקות על כל דיוור שנשלח ועוד. כל אלה יהפכו את הניוזלטר שלכם לכלי שיווק עוצמתי ומדויק, שיהדק את הקשר שלכם עם הלקוחות ויביא להגדלת הרווחים.

 

עיצוב ניוזלטר- דגשים לבניית ניוזלטר

רוצים לדעת איך בונים ניוזלטר? ובכן, עיצוב ניוזלטר מוצלח דורש תכנון מדויק והתחשבות במספר פרמטרים. העיקרים שבהם הינם:

  • הגדרת מטרות: לפני שמתחילים בעיצוב חשוב להגדיר את מטרות הניוזלטר. האם המטרה היא להגדיל מכירות, להגדיל מעורבות לקוחות, או לעדכן את הלקוחות על חדשות ומבצעים? הבנה ברורה של המטרות תכוון את התוכן והעיצוב.
  • עיצוב ויזואלי: עיצוב הניוזלטר צריך להיות נקי ומסודר. השתמשו בתבניות מוכנות או צרו תבנית מותאמת אישית עם מבנה ברור, כותרות מודגשות, טקסטים קצרים ותמונות איכותיות.
  • שימוש בצבעים ומיתוג: ודאו שהניוזלטר מתאים למיתוג העסקי שלכם, עם שימוש בצבעים, לוגו ופונטים תואמים. כך תבטיחו אחידות ושיפור הזיהוי של המותג.
  • כותרת מעניינת: כותרת הניוזלטר היא האלמנט הראשון שהנמענים יראו. הקפידו על כותרת מעניינת וברורה שתגרום לנמענים לפתוח את המייל.
  • תוכן קצר וממוקד: כתבו תוכן קצר, ממוקד וברור. השתמשו בפסקאות קצרות, בנקודות ובלינקים לקריאה נוספת או לרכישה.
  • קריאה לפעולה: כל ניוזלטר צריך לכלול קריאה לפעולה ברורה ומובחנת, בין אם זה לחיצה על קישור, רכישה, או הרשמה לאירוע.
  • התאמה למכשירים ניידים: ודאו שהניוזלטר נראה טוב ועובד בצורה תקינה גם במכשירים ניידים, שכן רבים מהנמענים יקראו את המייל במכשירים אלו.
  • מעקב וניתוח: השתמשו בכלים לניתוח ביצועי הניוזלטר, כמו שיעורי פתיחה, הקלקות והמרות. נתחו את הנתונים כדי להבין מה עובד ומה דורש שיפור.

 

 אם יש לכם שאלות נוספות, אתם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 03-5240290