לא מצאנו תוצאות

היכרות ושימוש בכלי העורך

סקירה כללית של הכלים שיש לרשות המשתמש במעמד העריכה, וכיצד להשתמש בהם.
להלן הקטגוריות השונות:

סקירה פרטנית יותר פר קטגוריה:
טריגרים – אלו הן פעולות המכניסות את האוטומציה לפעולה.

פירוט הטריגרים:
          כל אחד מהבאים דורש לבחור פרמטר נוסף עליו הוא מתבסס כטריגר.
         

  • ב- קבוצה – יש לבחור קבוצת נמענים.
  • ב- סמס – יש לבחור קמפיין SMS.
  • ב- אימייל – יש לבחור קמפיין EMAIL.

          יש לזכור שתמיד יידרש מהמשתמש טריגר ראשוני כלשהו ליצירת אוטומציה.

          ☕️ העשרה: המושג טריגר משמש כ- נקודת ההתחלה של כל אוטומציה.

כמובן שיכולים להיות מספר גדול יותר של טריגרים.
            אך תמיד האוטומציה תתחיל עם טריגר אחד ראשוני ובהמשך ניתן להוסיף פעולות וטריגרים

נוספים.

תנאים – אלו הם התנאים לפעולה. האוטומציה תבצע בדיקה לתנאים (או תנאי) שנבחרו ועל סמך התוצאה ותגרום לפעולת המשך להתרחש (או רצף של פעולות ותנאים).

חשוב לזכור- עבור כל טריגר ישנם תנאים מותאמים.
*לדוגמא: לא נוכל להשתמש בתנאי אימייל אם הטריגר שנבחר באוטומציה הינו SMS.

תנאים יכולים להיות בעלי תוצאה = חיובית או שלילית.
הסבר התנאי הראשון בתפריט (שתוצאתו חיובית).

 

התנאי: "נמען כן פתח את האימייל".
 
במידה והמשתמש רוצה לבצע בדיוק הפוך, יש לבחור בתנאי הנגדי.
משמעות הדבר היא שהאוטומציה תבצע פעולה (כלשהי) על סמך נמענים שלא פתחו דיוור.

 

התנאי: "נמען לא פתח את האימייל".

         
          כמובן שביצירת אוטומציה אפשרי ורצוי להתייחס לכלל האפשרויות הרלוונטיות 

לאותה אוטומציה בראייה לעתיד.

לדוגמא – אוטומציה בה יש צורך להתייחסות למספר רב של מצבים אפשריים שיכולים              להתרחש, גם אם מפעולה בודדת ונפוצה כגון שליחת דיוור לנמענים.

 

 

 

התנאים:
         
          + הנמען כן פתח את האימייל
          + המייל נכשל בשליחה

+ הנמען לא פתח את האימייל בטווח של 72 שעות

+ הנמען כן לחץ על קישור אחד או יותר בדיוור שפתח.

 

הטריגר הראשוני משמש כ- אבא וכנקודת ההתחלה של האוטומציה.
          ילדיו של הטריגר הינם תנאים שמוכרים במערכת לפי מצבים אפשריים

שיכולים להתרחש במהלך הפעילות ויש צורך בהתייחסות אוטומטית אליהם.

 

 

וכך יוצגו הטריגר + התנאים בעריכת האוטומציה:

לאחר שהוגדרו התנאים תחת הטריגר הרלוונטי, ניתן להמשיך לשלב הבא.

באמצעות כפתור ניתן להוסיף לכל תנאי רק אחת מהאפשרויות הבאות:
פעולות, פילוחים, אירועים.
ולכל אחת מהאפשרויות אפשר להוסיף עוד תנאים להמשך טיפול אוטומטי במקרה.

🔆 טיפ: כאשר בונים אוטומציה- באופן טבעי המשתמש יהיה מעוניין שהיא תתוכנן לכסות את מרבית המקרים הרלוונטיים והאפשריים.

פעולות –  סוגי הפעולות:

+ הוספה / הסרה של נמען מקבוצה
+ שליחת קמפיין EMAIL / SMS

 

פילוחים – שיטות פילוח:

+ תנאי IF / ELSE (ביצוע השוואת נתונים)
+ פיצול גרסה A/B Testing

 

אירועים – סוגי אירוע (Event):

+ זמן המתנה
+ הנמען קיים בקבוצות
+ הנמען אינו קיים בקבוצות