לא מצאנו תוצאות

צ'אט ב- WhatsApp

גם אחרי ששלחנו את הקמפיין ללקוחות, באפשרותו לתקשר איתם באמצעות הצ'אט.

התקשורת הדו-כיוונית מתאפשרת רק לאחר שהנמען שלח הודעה בתגובה לקמפיין ששלחנו (על בסיס תבנית).

מרגע התגובה, נפתח חלון של 24 שעות בו אנחנו יכולים להגיב ללקוח בטקסט חופשי (לא מוגבל בתבנית). בכל פעם שהלקוח מגיב מחדש, חלון ה-24 שעות מתאפס והספירה מתחילה מחדש. כדי להגיע לצ'אט היכנסו ל-"צ'אט WhatsApp" בתפריט WhatsApp:

 

 

 

במידה וחלון השיחה פתוח, יהיה טיימר שרץ בפינה השמאלית העליונה של העמוד:

 

 

 

במצב זה באפשרותכם לגיב טקסט חופשי – תחת מגבלת 1024 התווים להודעה.

במידה וחלון השיחה נסגר, תהיה באפשרותכם היכולת לשלוח תבנית מאושרת בלבד:

 

 

 

באפשרותכם לתייג את השיחה תחת 3 סטטוסים שונים, פתוח, בטיפול וטופל, בתאם לסטטוס הטיפול בבקשה:

 

 

 

בנוסף, באפשרותכם לסנן את כלל השיחות לפי סטטוס הטיפול: