לא מצאנו תוצאות

שאלות ותשובות שכיחות

אנו מבינים כי ישנן שאלות רבות שעולות תוך כדי חוויית השימוש בשירות ה- WhatsApp של פולסים.

כדי שנוכל להקל עליכם, ריכזנו במדריך זה מידע המכיל את השאלות השכיחות ביותר אשר מופנות אל צוות התמיכה שלנו, הכל במטרה לתת לכם פתרונות מהירים ונגישים.

לכל מידע נוסף המצריך מענה לשאלה ייחודית, אנו כמובן כאן לעזור ומזמינים אתכם ליצור קשר עם צוות התמיכה שלנו דרך האמצעים הזמינים.

 

למה צריך לאשר את תוכן המסר מול WhatsApp?

WhatsApp מבקשת לשמור על המשתמשים באפליקציה ולכן דורשת לאשר כל תוכן פרסומי אשר נשלח.
פולסים שולחת כל תבנית לאישור ועם קבלתו (עד 24 שעות), ניתן להתחיל בהפצת התבנית ללקוחות.

ניתן לראות את סטטוס אישור התבנית במסך "ניהול תבניות WhatsApp" (מדריך 'יצירת תבנית WhatsApp') או למשתמשי ה- API באמצעות מתודת GetTemplateStatus (ב- Swagger של פולסים:
https://ui-api.pulseem.com/swagger/index.html).

במקרה בו לא התקבל אישור, אנו מעדכנים את הלקוח ועוזרים לו למחוק את התבנית, לבצע התאמות ולאשר מחדש.

 

האם אוכל להשתמש במספר המקורי שלי?

לא! במהלך רכישת חבילה ובהתאם לדרישת WhatsApp, אנו נספק מספר חדש המאושר ע"י WhatsApp.

הלקוח יכול לבחור את שם החשבון (שם פרטי / שם חברה / שם מותג) ממנו ישלחו ההודעות.

חשוב לדעת כי שם השולח הוא קבוע ואינו ניתן לשינוי, לכן מומלץ לחשוב טוב על בחירת השם טרם הגשתו.

 

האם קיימת מגבלה על מספר התווים בכל הודעה?

כן, מגבלה של 1,024 תווים. WhatsApp ממליצה כי כל הודעה תכיל עד 1,000 תווים וזאת כדי להשאיר מקום לטקסט דינאמי.

 

האם קיימת מגבלה על מספר ההודעות?

כן! WhatsApp מדרגת כל חשבון בהתאם ל- 4 מדרגות שליחה ומגבילה בהתאמה את נפח שליחת ההודעות בכל יממה של 24 שעות (לא לפי תאריך קלנדרי).

ארבע מדרגות השליחה מחולקות כך:

  • מדרגה ראשונה, Tier 1 – עד 1,000 הודעות ביום (חשבון חדש)
  • מדרגה שניה, Tier 2 – עד 10,000 הודעות ביום.
  • מדרגה שלישית Tier 3 – עד 100,000 הודעות ביום.
  • מדרגה רביעית Tier 4 –  שליחת הודעות ללא הגבלה.

כל חשבון חדש מתחיל ממדרגת השליחה הראשונה ומיקומו עולה ככל שמספר ההודעות הנשלחות דרכו גבוה יותר והמוניטין החיובי שלו נשמר.

 

איך עוברים בין מדרגות השליחה?

  • מעבר בין המדרגה הראשונה לשנייה, מתבצע אוטומטית כאשר שולחים 2,000 הודעות (לנמענים במצטבר) בטווח של עד שבוע ימים.

לדוגמא: אם ביום הראשון שלחתם 1,000 הודעות וביום השני שלחתם 1,000 הודעות נוספות לנמענים שונים, ביום השלישי כבר תעברו באופן אוטומטי למדרגה השנייה.

זמן קצר לאחר שהמעבר בוצע, ניתן לשלוח עד 10,000 הודעות בכל יום.

  • מעבר בין מדרגה שניה לשלישית – מתבצע אוטומטית כאשר תשלחו 20,000 הודעות (לנמענים ייחודיים במצטבר) בטווח של עד שבוע ימים.
  • מעבר בין מדרגה שלישית לרביעית – מתבצע אוטומטית כאשר תשלחו 200,000 הודעות (לנמענים יחודיים במצטבר) בטווח של עד שבוע ימים.

תוצאות הדירוג או מוניטין השולח יקבעו בהתאם לתדירות השליחה, התוכן והבקרה של מטא, ואין לפולסים יכולת לשלוט או להשפיע עליה ולכן, הקפידו על שליחת תוכן שלא עובר על תנאי השימוש של WhatsApp.

 

מה קורה אם חרגתי ממדרגת השליחה שלי?

במקרה של חריגה במספר ההודעות, WhatsApp תחסום את ההודעות החורגות.

מומלץ מאוד להקפיד על מגבלות השליחה היומיות, שכן, חל חיוב גם על שליחת ההודעות החורגות.

מומלץ להוסיף שעה לטווח השליחה הבא, כלומר להתחיל לשלוח בשעה 12:00 על מנת לאפשר לשרתים של WhatsApp להתעדכן ולמנוע חסימת הודעות כתוצאה ממעבר לא חוקי בין המדרגות.

 

כיצד מוודאים מהי מדרגת השליחה שלי?

ניתן לבדוק את מדרגת השליחה בחשבון הפייסבוק העסקי בקישור הבא:

https://business.facebook.com/settings/whatsapp-business-accounts/

 

כיצד שומרים על המוניטין החיובי שלכם מול WhatsApp?

  1. הדיוור נשלח למספרים מאומתים בלבד – חסימות ודיווחי ספאם, מורידים את המוניטין ויכולים לפגוע במדרגת השליחה.
  2. אינכם שולחים תוכן שיכול להיתפס כספאם – צוות מטא מנטר את התוכן הנשלח ויכול לתייג אותו כספאם במידה ודווח עליו מספר פעמים.